عدالت‌جویی و امنیت‌خواهی و احترام طلبی به عنوان نیاز مردم باید سرلوحه کار ناجا قرار گیرد

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان عدالت‌جویی و امنیت‌خواهی و احترام طلبی را نیاز مردم دانست و یادآور شد: این مولفه‌ها باید سرلوحه کار نیروی انتظامی قرار گیرد تا مردم نیز قدردان خدمات ناجا باشند‌.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ابراهیم زارعی معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در جلسه برنامه‌ریزی و تدوین فعالیت‌ها و اقدامات متناسب با گرامیداشت هفته ناجا، که در محل سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: نیرو انتظامی در فعالیت‌ها و عرصه‌های مختلف از جمله پیشگیری از شیوع کرونا فعالیت‌های ارزشمندی در کردستان داشته که قابل تقدیر است.

 

وی با بیان اینکه ناجا مامن و مرجع مردم است، افزود: مردم به نیروی انتظامی اطمینان دارند و بعنوان حافظان امنیت شهر و مرزها به آنها اعتماد می‌کنند.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان خاطر نشان کرد: همه ارگان‌ها با ناجا باید همراه باشند تا فعالیت کارکنان خدوم نیروی انتظامی در این هفته که مصادف با هفته ناجاست، بهتر به مردم معرفی شود.

 

زارعی بر لزوم اثربخشی آموزش‌های انجام شده متناسب با حوزه ناجا تاکید کرد و گفت: همه ما همیشه به آموزش نیاز داریم و باید با آموزش‌های مختلف در قالب فیلم، فضای مجازی، نوشته و غیره مردم را با عملکرد ناجا آشنا کنیم تا اثرگذاری آموزش‌ها را شاهد باشیم.

 

وی عدالت‌جویی و امنیت‌خواهی و احترام طلبی را نیاز مردم دانست و یادآور شد: این مولفه‌ها باید سرلوحه کار نیروی انتظامی قرار گیرد تا مردم نیز قدردان خدمات ناجا باشند‌.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان یادآور شد: نیاز است همه ادارات در انعکاس فعالیت‌های ناجا تلاش کنند و خدمات کارکنان ناجا را ارج بدارند.

کد خبر 1101025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha