تحقق حقوق شهروندی از رسالت‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان است

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: تحقق حقوق شهروندی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان از رسالت‌های اصلی این شرکت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، عبدالله گیتی‌منش مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در آئین بهره‌برداری از هشتاد و چهارمین جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان که در جاده سنندج به سقز افتتاح شد، با تبریک هفته دفاع مقدس به دستاوردها و اثرات ماندگار ایثار و مقاومت مردم کشورمان در زمان جنگ تحمیلی اشاره و اظهار کرد: جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی قادری، دهمین جایگاه شهرستان سقز است که در قالب مجتمع خدماتی رفاهی احداث شده است.

 

 

وی افزود: این جایگاه در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع با دارا بودن پنج مخزن به ظرفیت ذخیره سازی 104 هزار لیتر بنزین معمولی، 104 هزار لیتر نفتگاز و 52 هزار لیتر بنزین سوپر احداث شده است.

 

 

گیتی‌منش با ارائه گزارشی از عملکرد شرکت در خصوص تامین و توزیع فرآورده‌های نفتی در شهرستان سقز در بخش‌های تولیدی، کشاورزی به تامین و ذخیرهسازی سوخت موردنیاز بخش خانگی استان اشاره کرد و از همکاری و تعامل مسولین شهرستانی با پخش منطقه کردستان تشکر و قدردانی کرد.

 

 

وی بیان کرد: این جایگاه دارای سه سکوی عرضه بنزین با شش تلمبه دونازله (12نازل)، یک تلمبه چهارنازله و دو سکوی عرضه نفتگاز با چهار تلمبه دونازله(8نازل ) است.

 

 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان همچنین با اشاره به فعال بودن 9 باب جایگاه عرضه سوخت و 7 باب جایگاه سی ان جی در سطح ناحیه سقز افزود: تلاش و برنامه ریزی شرکت در راستای جانمایی و احداث نقاط عرضه سوخت برای دسترسی آسان شهروندان به فرآورده‌های نفتی است.

 

 

این مقام مسئول با اشاره به ایجاد زمینه اشتغال‌زایی برای 8 نفر در این جایگاه اعلام کرد: تحقق حقوق شهروندی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان از رسالت‌های اصلی این شرکت است که فعالیت 84 باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و 52 باب جایگاه سی. ان. جی در نقاط مختلف استان برای دسترسی آسان و سریع شهروندان به فرآورده‌های نفتی نیز در همین راستا است.

کد خبر 1101108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha