طرح از مسجد تا مدرسه در سنندج اجرا شد

مدیر کانون فرهنگی هنری کنعان سنندج گفت: طرح از مسجد تا مدرسه با همکاری کانون فرهنگی مسجد کنعان و آموزش و پرورش سنندج برگزار شد.

درخش علیمرادی مدیرکانون فرهنگی هنری کنعان شهرستان سنندج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: طرح از مسجد تا مدرسه ویژه دانش‌آموزان پایه‌های مختلف مختلف تحصیلی در مدارس سنندج برگزار شد.

 

وی افزود: براساس اجرای این طرح دوره‌های آموزشی قرآن کریم شامل روخوانی، روانخوانی، تجوید، مفاهیم و تفسیر برای مخاطبان برگزار شد.

 

وی خاطر نشان کرد: طراحی، نقاشی پیشرفته، آموزش کلاش‌بافی، میناکارب، میتراکاری، معرق بصورت رایگان برای دانش‌آموزان برگزار شد.

 

مدیر خانه قرآن انوارالرحمه و کانون فرهنگی کنعان سنندج اعلام کرد: این دوره‌ها بصورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در برخی موارد بصورت مجازی برگزار شد.

 

 

علیمرادی از برگزاری کارگاههای اجتماعی و آسیب‌شناسی در ناحیه منفصل شهری ننله و روستای قلیان خبر داد و گفت: این کارگاهها با حضور بانوان و بچه‌های مسجدی این مناطق برگزار شد.

 

وی برگزاری جشن شکوفه‌های بهشت برای کلاس اولی‌ها، حمایت از بیماران خاص و خانواده‌های آسیب دیده از شرایط کرونایی، مهرجویان ایتام و محسنین، توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان، اهدای کفش و لوازم‌التحریر و البسه به دانش‌آموزان بی‌بضاعت از دیگر اقدامات انجام شده توسط کانون فرهنگی هنری کنعان سنندج و مجموعه دارلایتام مهرماندگار بوده است.

 

گفتنی است، درخش علیمرادی علاوه بر راه‌اندازی کانون فرهنگی هنری کنعان، مدیریت خانه قرآنی انوارالرحمه و خیریه دارالایتام مهرماندگار را برعهده دارد.

 

 

 

 

کد خبر 1101154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha