آتش نشانی جهرم با کمبود نیروی انسانی مواجه است

عشایری گفت: با وجود نزدیک به ۴۰ نفر نیروی عملیاتی در این سازمان به شدت از لحاظ نیروی انسانی احساس کمبود می کنیم.

«محسن عشایری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: آتش نشانان جهرم با وجود کمبودهای موجود، تجهیزات و ماشین آلاتی که نیاز به بروز رسانی دارند از تمام بحران ها سربلند بیرون آمده و در صدد برطرف کردن نواقص موجود هستیم.

 

مدیر عامل سازمان آتش نشانی جهرم افزود: با توجه به اهمیت فعالیت سازمان آتش نشانی در برابر تهدیدات و خطراتی که در شهر وجود دارد باید امکانات آن متناسب با نیاز جامعه و خواست مردم توسعه یابد.

 

وی با اشاره به فعالیت سه ایستگاه آتش نشانی در شهر جهرم بیان کرد: با وجود نزدیک به 40 نفر نیروی عملیاتی در این سازمان به شدت از لحاظ نیروی انسانی احساس کمبود می کنیم.

 

عشایری خاطرنشان کرد: خودروهای این سازمان فرسوده شده که معضل بزرگی است چرا که قدرت مانور این سازمان کاهش پیدا می کند.

 

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته هزار و 469 مورد عملیات توسط آتش نشانان جهرم انجام شده است، عنوان کرد: در 6 ماهه نخست امسال نیز 669 مورد عملیات توسط آتش نشانان جهرم انجام شده که در مقایسه با 6 ماهه نخست سال گذشته شاهد کاهش چشمگیر عملیات این سازمان بوده ایم که این اتفاق به دلیل افزایش آموزش پیشگیری در جامعه و رعایت نکات ایمنی توسط شهروندان است.

 

عشایری در پایان گفت: با پیشرفت این مجموعه تلاش داریم در اطلاع رسانی حوادث و عملکرد سازمان مردم را آگاه کرده و با بالا بردن فرهنگ ایمنی بین مردم خطرات را به حداقل برسانیم.

 

کد خبر 1101169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha