اعلام برنامه های ویژه ۲۸ صفر در مرکز اسلامی امام علی(ع) سوئد

مراسم سوگواری سالروز وفات پیامبر اکرم(ع)، شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع) به مدت سه شب در مرکز اسلامی امام علی(ع) سوئد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «مرکز اسلامی امام علی(ع)»، به مناسبت سالروز رحلت جانگداز پیامبر گرامی اسلام و شهادت  حضرت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا(ع)، مرکز اسلامی امام علی (ع) سوئد، برنامه های ویژه ای را ترتیب داده است.

 

مجلس سوگواری از روز سه شنبه 5 اکتبر مصادف با 13 مهر ماه از ساعت 19 در مصلای این مرکز آغاز می شود و این مراسم به مدت 3 شب تا روز پنجشنبه 7 اکتبر 2021 (15 مهر ماه) ادامه خواهد یافت.

 

این برنامه ها شامل تلاوت قرآن کریم، زیارات وارده، سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمد کاظم شاه آبادی، عزاداری و مرثیه سرایی و در انتها پذیرایی شام خواهد بود.

 

مرکز اسلامی امام علی(ع) از عموم عاشقان و شیفتگان پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص) و امامان معصوم و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام دعوت می کند تا با حضور گرم خویش در مراسم عزاداری، احیاگر ارزش ها و آیین های اصیل اسلامی باشند.

 

 

به منظور برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم و پذیرایی شایسته ‌تر از عزاداران حسینی، مرکز آمادگی خود را برای دریافت نذورات شما عزیزان اعلام می دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه پرداخت نذورات، کمک ها و هدایای مالی خویش، لطفا اینجا را کلیک کنید

.

 گفتنی است، با توجه به شیوع ویروس کرونا، در صورت بروز علائم بیماری از حضور در مراسم اکیدا خودداری کنید.

کد خبر 1101173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha