برگزاری برنامه شبی با پدران شهدا با حضور پدر شهید مدافع حرم علی اصغر شیردل

حجت الاسلام حسین زاده گفت: برنامه شبی با پدران شهدا با روایت گری پدر شهید مدافع حرم علی اصغر شیردل به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری آیت الله طالقانی به اجرا در آمد.

حجت الاسلام مصطفی حسین زاده مدیر کانون فرهنگی هنری آیت الله طالقانی در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان گفت: گرامی داشت یاد و خاطره شهدا از ضرویات کانون های فرهنگی و هنری مساجد است که این کانون در این زمینه با اجرای برنامه های متنوع فعالیت دارد.

وی افزود: ویژه برنامه شبی با پدران شهدا از جمله این برنامه ها بوده که به همت بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری آیت الله طالقانی بیان کرد: این برنامه به مناسبت های مختلف توسط بچه های مسجد برگزار می شود که همزمان با ایام شهادت رسول اکرم(ص) وامام حسن مجتبی(ع) و به همت بچه های کانون برنامه شبی با پدران شهدا وبا دعوت از پدر شهید مدافع حرم علی اصغر شیردل به اجرا در آمد.

حجت الاسلام حسین زاده خاطرنشان کرد: نوجوانان کانون فرهنگی و هنری آیت الله طالقانی در اجرای این برنامه با حضور در گلزار شهدای آپادانا یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را گرامی داشتند.

وی ادامه داد: پدر شهید سرافراز مدافع حرم علی اصغر شیردل با حضور در جمع نوجوانان مسجدی به بازگویی خاطراتی از این شهید مدافع حرم اهل بیت (ع) پرداخت.

مدیر کانون فرهنگی هنری آیت الله طالقانی در پایان گفت: این برنامه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط نوجوانان مسجدی به اجرا در آمد و پایان بخش آن نیز صرف شام بود.

به گزارش شبستان پاسدار شهید مهندس علی‌اصغر شیردل از شهدا مدافع حرم بودند که در حراست از حرم حضرت زینب (س) به دست تکفیری‌ها در ۳۰ اردیبهشت ۹۴ و در سن ۳۷ سالگی به مقام شهادت نائل آمد.

گفتنی است کانون فرهنگی هنری آیت الله طالقانی در محله بیمه میدان شهید سالاری واقع گردیده است.

کد خبر 1101192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha