تهیه و توزیع بسته های ارزاق برای خانواده های نیازمند سنقر

حجت الاسلام مرادی، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و بروز برخی مشکلات اقتصادی با حفظ آبرو بسته های ارزاق برای خانواده های کم برخوردار روستا قوری چای سنقر تهیه و توزیع شد.

حجت الاسلام رضا مرادی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: این کانون با حضور جوانان پرشور و فعال برنامه های مختلفی را برگزار کرده است.

 

مدیر کانون حضرت فاطمه زهرا(س) روستای قوری چای  سنقر افزود: این کانون علاوه بر فعالیت های گسترده فرهنگی و تبلیغی در راستای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ازدواج ساده و آسان که از تاکیدات مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظما امام خامنه ای (مدظله العالی) است، طی دو سال اخیر وارد عرصه تهیه و تکمیل جهیزیه نوعروسان شده و دل بسیاری از جوانانی که توان مالی ندارند را شاد و خرسند نمود.

 

وی خاطر نشان کرد:  از ابتدای شروع اپیدمی کرونا تا کنون و در راستای حفظ سلامت مردم  چندین مرحله ضد عفونی و گند زدایی روستا، توزیع مواد بهداشتی و ماسک را توسط جوانان پرشور کانون صورت گرفته است.

 

حجت الاسلام مرادی با اشاره به برنامه کانون  تصریح کرد:برگزاری کلاس های  آموزش قرآن و احکام، قرائت قرآن و چند برنامه و مسابقات فرهنگی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار و در حال برگزاری است.

 

 

کد خبر 1101237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha