شهرداران، وقت خود را صرف حاشیه ها نکنند

معاون امور عمرانی استاندار خراسان شمالی در مراسم تکریم و معارفه شهرداران شهرهای شیروان و زیارت گفت: شهرداران وقت خود را صرف حاشیه ها نکنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ «غلامرضا هوائی» روز یکشنبه یازدهم مهرماه در مراسم تکریم و معارفه شهرداران شیروان و زیارت ضمن تاکید بر اینکه شهرداران باید برای حضور و حل مشکلات مردم وقت بگذارند، خاطرنشان کرد: در این راستا ملاقات عمومی را منسجم بدانید زیرا که در این دیدارها 80 درصد مشکلات اجتماعی مردم حل می شود و انتظار بیشتر است تا پاسخگوی مردمی بود و نباید وقت برای حاشیه ها گذاشت.

 

معاون امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: شهرداران باید اقدام به تشکیل شورای مشورتی و نخبگان کنند و از نظرات آنان برای حل مشکلات و توسعه شهر استفاده کنند.

 

هوائی عنوان کرد: در همه اشتغال ها و کسب و کارها افرادی سرآمد هستند که شهرداران با نخبگان مشورت و تعامل داشته باشند تا بار مسئولیت بین همه توزیع شود.

 

وی با انتقاد از شهرداری گذشته شیروان اضافه کرد: شهرداری طرح تفصیلی شهر را زیاد دست کاری کرد در صورتی که ناهنجاری هایی در شهر است که ابتدا باید به سراغ آن رفت تا معضل اجتماعی ایجاد نشود، محلات باید تمیز، باصفا و با کاربری تعریف شده و ظرفیت های لازم را داشته باشد، شهرداری بسیاری از کارها را به خاتمه نرساند که از جمله آن پردیس سینمایی امید، پارکینگ طبقاتی و پل خاتم الانبیاء بود.

 

معاون امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: شهرداری نباید محل زد و بندهای سیاسی و نباید برای جناح سیاسی کار کند، شهرهای این استان مدنیت و دارای بنیه تاریخی زیادی است که با توجه به تردد سالانه بیش از 20 میلیون زائر از این مسیر شهر باید از ظرفیت جاذبه گردشگری شیرکوه، توقفگاه، اقامتگاه، ایجاد بازارچه زیارت، معرفی تولیدات بومی و گردشگری و انواع محصولات کشاورزی استفاده کند تا جذب و رونق مسافران و درآمد و اشتغالزایی داشته باشیم.

 

هوائی با بیان اینکه با استفاده به موقع از فضاهای ذهنی می توان تولید ثروت کرد، افزود: کارنامه شهر زمانی موفق است که شهردار خوب کار کند و از فرصت خدمت رسانی مردم به نحو مطلوب استفاده و مردم از آن حمایت کنند.

 

 

 

کد خبر 1101279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha