رسالت دانشجویان و طلاب جهاد کبیر و تبیین آرمان های انقلاب است

حجت الاسلام تویسرکانی با ذکر نام شهدای دانشجوی دوران دفاع مقدس و مدافع حرم گفت: دانشجویان و طلاب در مسیر کسب علم از شهدای دوران دفاع مقدس الگوبرداری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی» با حضور در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بازگشایی دانشگاه ها که یکشنبه ۱۱ مهر در دانشگاه آزاد اسلامی کرج برگزار شد گفت: کسانی که در مسیر جهاد قرار گرفتند خاص و خواستنی شدند. 

 

مسئول سازمان بسیج اساتید طلاب و روحانیون کشور افزود: دانشجویان و طلاب در مسیر کسب علم از شهدای دوران دفاع مقدس الگوبرداری می کنند.

 

 

وی با اشاره به اهمیت پایبندی به مبانی و ارزش های انقلاب اسلامی عنوان کرد: پای درخت انقلاب خون های بسیاری ریخته شده است تا انقلاب اسلامی رشد کند و به آرمان های حقیقی خود برسد. 

 

وی بیان کرد: شهدای شاخص دانشجو مدافع حرم از جمله شهید محمود نریمانی، شهید اینانلو، شهید قبادی و ... الگوی راستینی برای دانشجویان امروز در مسیر جهاد هستند. 

 

 شهدا از سیم خارهای نفس خود گذشتند

 

حجت الاسلام تویسرکانی ادامه داد:  جهاد ادامه دارد ، جهادی که رهبرمعظم انقلاب از آن به عنوان « جهاد کبیر» یاد کردند و فرمودند که عدم تبعیت از دشمن می شود جهاد کبیر که شاخصه هایی چون پایبندی به مبادی و ارزش های انقلاب اسلامی است. 

 

به گفته وی، کسانی که انقلابی هستند و می خواهند در مسیر جهاد کبیر قرار بگیرند باید به شاخص هایی چون حساسیت به دشمن یعنی در ابعاد فکر، عملکرد و فتنه هایش همچنین برخورداری از تقوای سیاسی و ضرورت باور به این مهم است. 

 

مسئول سازمان بسیج اساتید طلاب و روحانیون کشور خاطرنشان کرد: بسیاری از ما در جریان پیاده روی اربعین جا ماندیم، رهبرمعظم انقلاب فرمودند که جهاد شما وظیفه شما تبیین است که با اخلاق، اخلاص و عواطف خود شاخص های دینی و الهی را تبیین کنید.

 

 

 

 

کد خبر 1101280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha