دوره های قرآن آموزی در کانون فرهنگی هنری منتظران نور برپا است

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری منتظران نور گفت: دوره های قرآن آموزی در کانون فرهنگی هنری منتظران نور در قالب دوره های فصل پاییز و مشارکت در رویداد ملی «فهما» برای نوجوانان و جوانان برپا است.

حجت الاسلام «محمد باقر غلامی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: دوره های قرآن آموزی در کانون فرهنگی هنری منتظران نور در قالب دوره های فصل پاییز و مشارکت در رویداد ملی «فهما» برای نوجوانان و جوانان برپا است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری منتظران نور تصریح کرد: این دوره ها با حضور مربیان برتر استان و در رشته های مختلف روخوانی، روان خوانی و حفظ برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: رعایت پروتکل های بهداشتی به دلیل شیوع بیماری کرونا از مهمترین برنامه ها در این دوره های آموزشی است.

 

حجت الاسلام غلامی اضافه کرد: قرآن کریم کاملترین کتاب آسمانی برای راهنمایی و هدایت بشری از سوی پروردگار متعال فرستاده شده است و یادگیری و قرائت آن می تواند برای زندگی هر یک از انسان ها تاثیر مثبت و شگرف داشته باشد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری منتظران نور افزود: فعالیت های این کانون در سومین رویداد ملی «فهما» نیز هم اکنون در سامانه بچه های مسجد ثبت شده است و تلاش می کنیم تا همانند اولین دوره این رویداد بتوانیم رتبه شایسته تقدیر را کسب کنیم.

 

حجت الاسلام غلامی خاطر نشان کرد: برپایی فعالیت های اجتماعی، کلاس های قرآن و عترت، هنری، ورزش و سلامت از مهمترین محور برنامه های این کانون در سومین رویداد ملی «فهما» است.

کد خبر 1101286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha