توقیف کالای قاچاق درشهرستان چگنی

سرهنگ سرپرست از برخورد قاطع پلیس با متخلفان خبرداد و گفت: یک دستگاه کامیون و لوازم خانگی قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

سرهنگ«ضرغام سرپرست» در گفت ‌‎وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با اشاره به اثرات منفی قاچاق بر تولیدات داخلی و امنیت اقتصادی، اظهار داشت: كالاي قاچاق علاوه بر نابودي توليدات داخلي براي سرمايه‌گذاران نيز نا امني به همراه دارد.

 

فرمانده انتظامی چگنی افزود: ماموران انتظامی چگنی در محور پل زال- خرم آباد به یک کامیون حامل بار مشکوک و آن را توقیف کردند.


وی بیان کرد: در بازرسی از خودروی مذکور 300 دستگاه همزن کوچک، 128 عدد مایکروفر، 60 عدد ساندویچ ساز، 23 عدد چای ساز و 3 قطعه انواع لوازم خودرو خارجی قاچاق  کشف شد.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه کارشناسان ارزش اين محموله را 4 میلیارد ریال برآورد کردند، تصريح كرد: کالاهای كشف شده به اداره تعزیرات حکومتی تحويل شد.


سرهنگ سرپرست در خاتمه به شهروندان توصیه کرد، برای حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با رواج بیکاری در جامعه که دستاورد عرضه انواع کالاهای خارجی و قاچاق است با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در این زمینه به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

کد خبر 1101312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha