بیش از دو هزار طرح اشتغال توسط کمیته امداد در استان کرمان اجرا شد

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: طی ۶ ماهه نخست امسال بیش از دو هزار طرح اشتغال با اعتبار بیش از ۷۳ میلیارد تومان توسط کمیته امداد در استان کرمان اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، یحیی صادقی اشتغال، توانمندسازی و شکوفایی استعدادها و تأمین خوداتکایی نیازمندان و محرومان را از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد دانست و گفت: در راستای اشتغال و توانمندسازی مددجویان با پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال، ارائه بسته‌های تشویقی به کارفرمایان و کاریابی برای مددجویان هرساله زمینه اشتغال و توانمندسازی مددجویان و اقشار آسیب دیده زیادی را فراهم می‌کند.

 


مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بابیان اینکه طی ۶ ماه نخست امسال دو هزار و ۱۰۷ طرح اشتغال با اعتبار بیش از 73 میلیارد تومان از محل اعتبارات بانکی وامدادی توسط کمیته امداد در استان کرمان ایجادشده است؛ گفت: طی این مدت همچنین ۲۴۹ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان و فرزندان آن‌ها از طریق مراکز کاریابی جذب بازار کارشدند.

 


مدیرکل کمیته امداد استان کرمان خاطرنشان کرد: در مجموع طی ۶ ماهه نخست امسال دو هزار و ۹۶۴ مورد فرصت شغلی توسط این نهاد برای مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر در استان ایجادشده ست.

 


وی از ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به دو هزار و ۲۹ نفر مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان در ۶ ماهه نخست امسال هم خبر داد و بیان کرد: با ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، مقدمات خودکفایی و توانمندسازی مددجویان به میزان قابل‌ توجهی فراهم و از ظرفیت‌های متقابل سازمان فنی و حرفه‌ای و کمیته امداد، به‌خوبی استفاده می‌شود.

کد خبر 1101321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha