اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت ۱۴ مهر در تهران برگزار می شود

محمد تهرانی مقدم از برگزاری اجلاسیه مجاهدان در غربت در ۱۴ مهر در تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان سردار محمد تهرانی مقدم  در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت با حضور مهمانان از 28 کشور دنیا در روز چهارشنبه 14 مهر در تهران برگزار می شود.

 

دبیرکل اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت با اشاره به خاطرات شهید حسن تهرانی مقدم در ساخت موشک یادآور شد: سردار تهرانی مقدم در جلسه ای با یکی از فرماندهان روس برای خرید موشک حضور یافت در آن جلسه فرمانده روسی خطاب به شهید تهرانی مقدم گفت: مثل شما مانند کسی است که تشنه آب است و ما برای خرید موشک شرایط واگذاری را بیان می کنیم شهید تهرانی مقدم خطاب به فرمانده روسی گفت می رویم و خودمان موشک می سازیم و شما در صف خریداران موشک ما قرار می گیرید و جلسه را ترک کرد.

 

وی ادامه داد: پیام یک دهه فراق شهید تهرانی مقدم این است که ما با توجه به امکاناتی که در داخل داریم جوانان، ظرفیت های داخلی، مخترعین و مبدعین خومان می توانیم، همانگونه که حاج حسن توانست کشور را به اقتدار و امنیت برساند که ما اکنون ششمین کشور موشکی دنیا هستیم و اگر همچنان به مذاکرات دلخوش باشیم وضعیت تغییری نمی کند.

 

تهرانی مقدم با اشاره به برخی از کشورهای منطقه گفت: اگر خیلی بخواهند حرفهای بزرگتر از قدشان بزنند با تیرهای غیب حاج حسن مورد هدف قرار می گیرند و مردم هیچ نگرانی نداشته باشند. پیام شهدا اقتدار، امنیت و ما می توانیم است.

 

وی افزود: رهبر انقلاب در سومین بازدید از بیت شهید حاج حسن تهرانی مقدم مرقوم کردند شهید تهرانی مقدم به هر قولی که داده بودند به موقع عمل کردند و این موضوع باید سرلوحه مسئولان باشد اگر حرف و وعده ای می دهند عمل کنند ما ارزشی هستیم باید به حرفمان عمل کنیم.

 

وی در مورد اجلاسیه مجاهدان در غربت اظهار کرد: این اجلاسیه برای ششمین سال به منظور تقدیر و تعظیم از جریان های مقاومت و تعامل با یکدیگر برگزار می شودو محوریت این اجلاس تاثیر مقاومت بر افول و اخراج آمریکا از منطقه است.

 

وی ادامه داد: 5 سفیر از کشورهای مسلمان فلسطین، یمن، سوریه، ونزوئلا و کوبا در این اجلاسیه حضور دارند همچنین نمایندگان سفارت از کشورهای اسلامی نیز در این اجلاس حضور می یابندو از 8 نفر از مجاهدان عرصه های مقاومت و همچنین علی لندی تجلیل می شود. در این مراسم مقامات لشکری و کشوری جمهوری اسلامی ایران نیز حضور دارند. این مراسم به طور مستقیم از شبکه سوم، افق، و شبکه های برون مرزی  پخش می شود و بعد از این اجلاس مهمانان با حضور در مرقد امام (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی  و مزار شهدا در بهشت زهرا (س) حضور می یایند.

 

وی با اشاره به وضعیت امریکا در افغانستان گفت: وقتی ما دیدیم امریکا با دست پاچگی از افغانستان فرار می کند به یاد فرار شوروی سابق از افغانستان افتادم که نتیجه کار بزرگ مجاهدان افغانی بود. امروز نیز سالها سات که امریکا این ظلم را به افغانستان روا داشت که نتیجه مجاهدت افغانستان بود که بالخره افول و شکست امریکا هم فرا رسیده و زمانیکه شهید سلیمانی با آن شرایط سخت به شهادت رسید آن انتقام سخت افول امریکا و اسرائیل از از صحنه روزگار است.

 

 

کد خبر 1101335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha