رونمایی از پوستر ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر/کاستی های دوره پنجم را جبران می کنیم

مسئول بسیج رسانه استان کرمان در حاشیه رونمایی از پوستر ششمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر، از جبران کاستی ها و خللی که در برگزاری اختتامیه دوره پنجم ایجاد شد، خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ امین رجایی، یکشنبه(۱۱ مهر) در حاشیه رونمایی از پوستر ششمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر با اشاره به اینکه این جشنواره متعلق به اصحاب رسانه است که هر ساله برگزار می شود؛ درباره جشنواره پنجم توضیحاتی داد.

 

 

مسئول بسیج رسانه استان کرمان اظهار کرد: فراخوان جشنواره پنجم در اولین سالگرد شهید سلیمانی توزیع و آثار ارسالی دریافت و داوری شد اما به دلایلی، اختتامیه و نتایج آن هنوز اعلام نشده و این نقص به بسیج رسانه استان وارد است و بنده می پذیرم.

 

 

وی با ابراز امیدواری بر اینکه کاستی های بوجود آمده در پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر در جشنواره ششم جبران می شود؛ گفت: جشنواره امسال را با انرژی بیشتر و برنامه ریزی بهتر برگزار خواهیم کرد و این جشنواره در ۱۲ محور دیده شده که علاقه مندان می توانند آثار منتشر شده در بازه زمانی ۱۵ دی ماه سال ۹۹ تا ۱۵ دی ماه سال ۱۴۰۰ را ارسال کنند.

 

 

رجایی زمان برگزاری اختتامیه این دوره از جشنواره را ۱۰ بهمن ماه اعلام و بیان کرد: اختتامیه جشنواره پنجم هم ان شاءالله ۲۱ مهرماه جاری برگزار خواهد شد.

 

 

وی افزود: امسال سبک زندگی رضوی هم به عنوان یکی از محورهای جشنواره دیده شده که با همکاری کانون خادمان رسانه ای امام رضا برگزار می شود که ان شاءالله برکت کار باشد و اصحاب رسانه به عنوان خادم الرضا(علیه السلام) در این رویداد شرکت کنند.

 

 

مسئول بسیج رسانه استان کرمان افزود: ترویج مکتب حاج قاسم به عنوان یک بخش اصلی در جشنواره مد نظر است.

 

 

بر اساس گزارش شبستان، رونمایی از پوستر جشنواره ششم ابوذر در حالی که هنوز اختتامیه جشنواره پنجم برگزار نشده موضوعی بود که مورد انتقاد شدید برخی رسانه ها قرار گرفت.

 

 

کد خبر 1101339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha