همایش دانشگاهیان و صنعت زبان برگزار می شود 

دکتر کیانی با بیان اینکه ۲۰۰ مسئله کاملا روشن پژوهشی را به دانشگاه ها ارسال کردیم، گفت: دو هزار و ۸۰۰ مدرس مجرب کانون زبان با مدل های علمی ارزیابی شدند. 

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، دکتر غلامرضا کیانی امروز یکشنبه یازده مهر در نشست خبری هفته ملی و روز جهانی کودک که در سالن کنفرانس مرکز آفرینش های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، گفت: کانون زبان ایران با 264 مرکز در سراسر کشور با رویکرد عدالت محور در مناطق محروم کشور در قالب شعب متعدد فعالیت می کند. در دوره جدید مدیریتی با سپاس بیکران از مدیران سال های دور و نزدیک کانون رویکرد جدید ارتباط با دانشگاه ها و بهره مند از رساله های دکتری و فوق دکتری در رشته های مرتبط با کانون زبان را شروع کردیم. 

 

رییس کانون زبان ایران با بیان اینکه 200 مسئله کاملا روشن پژوهشی را به دانشگاه ها ارسال کردیم، عنوان کرد: بر اساس هم اندیشی صورت گرفته بین کانون زبان ایران و دانشگاهیان سال آینده همایش دانشگاهیان و صنعت زبان را با محوریت کانون زبان ایران برگزار می کنیم. دست یاری به دانشگاهیانی دراز کردیم که دغدغه مند آموزش زبان هستند. امیدواریم از مسیر رساله های دکتری و فوق دکتری بتوانیم کار خود را به خوبی دنبال کنیم و برنامه های در نظر گرفته را اجرایی نماییم. 

 

وی با اشاره به اینکه دو هزار و 800 مدرس نازنین و مجرب کانون زبان ایران با مدل های علمی ارزیابی شدند، اظهار داشت: توانمندسازی مدیران، کارشناسان، کارکنان و مدرسان کانون زبان در دستور کار قرار دارد. خوشبختانه در هر ترم شاهد افزایش تعداد ثبت نام کنندگان در کانون زبان ایران هستیم، به عنوان مثال ثبت نام در ترم جاری با وجود اینکه فرصت در کانون زبان ایران با وجود اینکه همچنان مهلت ثبت نام باقی است، رکورد زده است و تعداد ثبت نام کنندگان تا الان برای ترم جاری 200 هزار نفر بوده است. کانون زبان ایران از خبرنگاران می خواهد که سوالات مردم را به ما ارجاع دهند تا ما پاسخگوی ملت ایران در سراسر کشور باشیم. 

کد خبر 1101421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha