برگزاری ویژه برنامه «روضه رضا» در کرمانشاه

یاوری، گفت: بعد از اربعین ویژه برنامه «روضه رضا» که شامل روضه‌خوانی خانواده‌ها، روضه‌خوانی درب منازل شهدا، زندان‌ها و خانه سالمندان و همچنین اجتماع بزرگ در روز شهادت امام رضا(ع) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ،سلمان یاوری امروز یکشنبه ۱۱ مهر در نشست خبری  که به مناسبت تشریح برنامه های دهه آخر صفر برگزار شد گفت: پویش ملی  «ایران خانه حضرت رضا (ع) با شعار همه خادم‌الرضا هستیم»  بعد از ایام اربعین شروع شده و تا پایان روز شهادت امام رضا (ع) ادامه دارد.

 

مسئول دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه  با اشاره به اجرای برنامه «نذر شفا»  در ایام کرونایی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تشدید آن ضرورت دیدیم این برنامه در استان اجرایی کنیم و در این طرح خادمیاران ویزیت رایگان، همکاری در مراکز واکسیناسیون، غربالگری، پایش سلامت و دلجویی و عیادت از بیماران بهبودیافته را عملی خواهند کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: طرح  «آقا حساب کردند»  ۲ سال است در کل کشور اجرایی می شود، که در استان نیز خادمیاران رضوی و خیرین پای کار آمدند و در این ایام بدهی خانواده‌ها و افراد نیازمند در فروشگاه‌ها، میادین تره‌بار، داروخانه‌ها و مطب‌های پزشکان را با حفظ آبرو و شئونات پرداخت می‌کنند.

 

یاوری با اشاره به اجرای طرح «نذر امام» در کرمانشاه تصریح کرد: این طرح برای مادران و بانوان زندانی که با جرائم غیرعمد در زندان هستند در راستای حمایت خادم‌یاران رضوی، خیرین و ستاد دیه آزاد در استان اجرا می شود تا آنها به آغوش گرم خانواده های خود باز گردند.

 

مسئول دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه  بابیان اینکه کانون های خدمت رضوی در استان برنامه های مختلفی را اجرا و در دست اقدام دارد اظهار کرد: برپایی ۲ ایستگاه‌ خدمات فرهنگی، سلامت و اجتماعی و همچنین اجتماع بزرگ مردم استان روز پنچشنبه ۱۵ مهر ساعت ۱۰ صبح در گلزار شهدا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، ذبح ۴۰ راس گوسفند در طرح عقیقه و قربانی و توزیع بین محرومین، تهیه و توزیع هزار بسته لوازم‌التحریر در طرح نذر تحصیل  و توزیع بین محرومین، طبخ هشت هزار پرس غذا در طرح نذر رضا  و توزیع بین محرومین، تهیه و توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی از مهمتریت برنامه این کانون در استان کرمانشاه است.

 

کد خبر 1101427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha