مادران باردار در فارس برای تزریق واکسن کرونا سریع تر اقدام کنند

همتی گفت: در دسترس ترین و معتبرترین واکسن موجود برای خانم های باردار، واکسن سینوفارم است و قرار نیست با واکسن دیگری جایگزین شود و لازم است تا مادران باردار در فارس برای تزریق واکسن کرونا سریع تر اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرسول همتی»، امروز (یکشنبه 11 مهر) در نشست مجازی با خبرنگاران گفت: با جان باختن 9 بیمار مبتلا به کرونا در استان فارس در 24 ساعت گذشته، آمار قربانیان کرونا در استان از ابتدا تاکنون به 6 هزار و 686 نفر افزایش یافت.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: از ابتدای اجرای طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی» در استان فارس برای انجام تست های تشخیصی کرونا، 190 هزار و 533 تست سریع تشخیصی به انجام رسیده و تاکنون 448 هزار و 868 نفر در فارس به کرونا مبتلا شده اند.

وی با اعلام وضعیت وخیم 222 بیمار کرونا در فارس بیان کرد: یک هزار و 949 بیمار مشکوک و یا دارای علامت کرونا در بیمارستان های استان فارس بستری هستند.

همتی تاکید کرد: در روز گذشته مدافعان سلامت حوزه بهداشت استان فارس ۵۱ هزار و ۹۷۹ دوز واکسن در پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون در شیراز و شهرستان ها، به مردم استان تزریق کرده اند و مجموع تزریق واکسن کرونا در فارس تاکنون به سه میلیون و ۴۱۴ هزار و ۶۴۶ دوز رسیده است.

وی با اشاره به واکسیناسیون مادران باردار گفت: در دسترس ترین و معتبرترین واکسن موجود برای خانم های باردار، واکسن سینوفارم است و قرار نیست واکسن دیگری برای مادران باردار در نظر گرفته شود و لازم است تا مادران باردار در فارس برای تزریق واکسن کرونا سریع تر اقدام کنند.

کد خبر 1101429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha