حمایت از ۵۴ هزار دانش آموز نیازمند خوزستانی در مرحله دوم شور عاطفه‌ها

شیبه گفت: مرحله دوم پویش شور عاطفه‌ها ها با رویکرد الکترونیکی برای کمک به ۵۴ هزار دانش آموز و هفت هزار دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «جمال شیبه» امروز (یکشنبه ۱۱ مهر) در مراسم مرحله دوم پویش شور عاطفه‌ها که در مدرسه بنت الهدی ناحیه ۳ اهواز برگزار شد اظهار کرد: دانش آموزان با مشارکت در جشن عاطفه‌ها و رفع نیاز همکلاسی‌های خود همدلی و همبستگی را به نمایش می‌گذارند.

 

مدیرکل کمیته امداد خوزستان با اشاره به حمایت کمیته امداد از ۵۴ هزار دانش آموز نیازمند در سطح استان افزود: کمیته امداد خوزستان افتخار خدمت به ۱۳۰ هزار خانواده در قالب ۳۰۰ هزار نفر دارد وکه در میان این جامعه هدف ۵۴ هزار دانش آموز و هفت هزار دانشجو وجود دارد.

 

وی هدف از برگزاری این جشن را ترویج و توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری به‌ویژه در بین دانش آموزان‌و تأمین بخشی از نیازهای تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان نیازمند دانست و اضافه کرد: اصحاب رسانه در آگاه کردن مردم و تشویق آنها به مشارکت در فعالیت های خیرخواهانه نقش مؤثری ایفا می کنند.

 

شیبه با تأکید بر اینکه در جشن عاطفه‌های امسال اولویت پرداخت کمک‌های نقدی استفاده از روش‌های نوین الکترونیکی است تصریح کرد: به منظور رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، همچون سال گذشته پایگاه‌های کمیته امداد در سطح شهرها مستقر نخواهد شد و جذب کمک‌های مردمی در شور عاطفه‌ها از روش‌های غیرحضوری انجام می‌شود.

 

وی خاطر نشان کرد: کمک‌های جمع‌آوری‌شده در هر مدرسه بین دانش آموزان نیازمند همان مدرسه و کمک‌های مردمی دریافتی با اولویت دانش آموزان مناطق محروم توزیع می شود عنوان کرد: 

 

مدیرکل کمیته امداد خوزستان با اشاره به شرایط توزیع تبلت میان خانواده های نیازمند ابراز کرد: در سطح استان اولویت بندی هایی صورت گرفته و اولویت دریافت تبلت با دانش آموزانی است که در خانواده آنها هیچ‌گونه دستگاه هوشمندی وجود ندارد.

 

وی یاد آور شد: مردم خیراندیش و نیکوکار خوزستانی می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به‌صورت غیرحضوری و از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۰۴ و همچنین کد دستوری #۰۶۱* ۱*۸۸۷۷* تلفن همراه و اپلیکیشن های بانکی تلفن همراه و از طریق اسکن کد QR درگاه پرداخت الکترونیکی به دست نیازمندان برسانند.

 

کد خبر 1101459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha