تعظیم شعائر مذهبی، باعث احیاء سبک زندگی اسلامی خواهد شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویراحمد ضمن تأکید بر بزرگداشت مناسبت‌ها، گفت: تعظیم شعائر مذهبی، باعث احیاء سبک زندگی اسلامی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت‌الاسلام «سید هاشم موسوی‌نیا» امروز (۱۱ مهر ماه) در نشست برنامه ریزی ایام آخر ماه صفر که با حضور شورای هیئت های مذهبی شهرستان بویراحمد برگزار شد، ضمن تأکید بر استفاده از ظرفیت مناسبت‌های مذهبی، انقلابی و بهره‌مندی از این فرصت در اعتلای فرهنگ دینی، گفت: عمده مشکلات و نواقص در همه عرصه‌ها، معلول دوری و بی توجهی از فرهنگ دینی است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویراحمد افزود: تا زمانی که ابعاد زندگی و شیوه های رفتاری ما مطابق با سنت و سیره بزرگان دینی نباشد، وضع به همین منوال خواهد بود.

 

موسوی نیا افزود: برگزاری جلسات سخنرانی و علمی در مناسبت‌های دینی باعث ارتقا بینش و آگاهی مردم و در نتیجه احیای سبک زندگی اسلامی خواهد شد.

 

روی از دسته روی هیئت های مذهبی در روز ۲۸ صفر از مبدأ حسینیه ثارالله به طرف گلزار شهدای یاسوج خبر داد و گفت در بین مسیر موکب هایی برپا خواهد بود و در پایان برنامه، مراسم زیارت ازبعید قرائت می شود.

کد خبر 1101510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha