برگزاری کلاس های امداد و نجات برای دانش آموزان کانون صیاد شیرازی روستای نازول ملایر

ترکاشوند گفت: کلاس های امداد و نجات و کامپیوتر برای دانش آموزان عضو کانون صیاد شیرازی روستای نازول ملایر برگزار می‌شود.

«جعفر ترکاشوند»در گفت وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: با توجه به نیاز دانش آموزان به یادگیری کامپیوتر ثبت نام از دانش آموزان علاقمند عضو کانون برای کلاس های کامپوتر و امداد و نجات در حال انجام است.

 

 مدیر کانون فرهنگی، هنری  صیاد شیرازی روستای نازول ملایر بیان کرد: به محض تکمیل ثبت نام کلاسها را برگزار می کنیم که این کلاسها به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی و زمان بندی برگزار خواهد شد.

 

وی از حضور پزشک خانواده نیز در این کانون خبر داد و گفت: خدمات دهی رایگان به مردم و اعضای کانون توسط پزشک خانواده را خواهیم داشت.

وی اضافه کرد:  کانون فرهنگی هنری صیاد شیرازی ملایر به عنوان کانون معین یکی از فعالترین کانون‌های شهرستان ملایر و استان همدان   تا کنون اقدامات خوبی را در راستای خدمات رسانی به مردم و اعضای کانون در حوزه های مختلف  داشته است.

 وی با بیان اینکه این کانون با بیش از دو دهه فعالیت و حدود 800 نفر عضو  دارد افزود: اجرای طرح سه شنبه‌های تکریم ،برگزاری  دوره های آموزشی  با همکاری فنی و حرفه ای برای بانوان ، برگزاری برنامه‌ای مناسبتی و فرهنگی و.. از جمله برنامه های این کانون است.

 

وی توزیع یکصد  بسته معیشتی هر در بین خانواده‌های نیازمند ،برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری در فضای باز ،نذر 110 هزار صلوات نیز توسط اعضا هدیه به پیامبر اکرم (ص) و برگزاری مسابقه کتابخوانی برای اعضای کانون  را از برنامه‌های این کانون در دهه آخر صفر دانست.

کد خبر 1101515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha