برپایی محفل عزاداری امام رضا(ع) به همت بانوان بسیج رسانه گیلان

مراسم عزاداری سالروز شهادت امام رضا(ع) برای دومین سال متوالی به همت بانوان بسیج رسانه، خبرنگاران و روزنامه‌نگاران استان گیلان برگزار می شود.

«محدثه فردی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت مظلومانه علی بن موسی الرضا(ع) از برگزاری مراسم عزاداری هشتمین امام آسمان ولایت برای دومین سال متوالی به همت بانوان بسیج رسانه، خبرنگاران و روزنامه‌نگاران استان خبر داد.


مسئول بانوان بسیج رسانه گیلان افزود: سال گذشته نیز این مراسم با حضور مسئولین، خانواده شهدا و اصحاب رسانه برگزار شد و امسال نیز به یاری خداوند متعال، ساعت ۱۵ عصر پنجشنبه(۱۵ مهر) در محل کانون جوانان بسیج رشت، جنب صدا و سیمای استان برگزار خواهد شد.


وی با ابراز امیدواری از اینکه یک برنامه خوب و شایسته با حضور عزاداران برگزار شود تصریح کرد: در این مراسم که برنامه‌های فرهنگی و مذهبی اجرا خواهد شد با توجه به شرایط کرونایی در جامعه، تمام پروتکل های بهداشتی نیز رعایت می شود.


فردی اظهار کرد: امام رضا(ع) به اخلاق عالی و ممتاز آراسته بودند و از این رو دوستی عام و خاص را به خود جلب می‌کردند.


وی با بیان اینکه امام رضا(ع) همه جا مدافع اصول و مبانی اسلام بوده و از حق ولایت دفاع می‌کرد گفت: امام رضا(ع) به مستضعفان احترام می‌گذاشت و نسبت به مستکبران بی‌اعتنا بوده و حیثیت افراد برایش بسیار اهمیت داشت.


فردی همچنین به خصوصیات پرهیزکاری، تقوا، سخاوت، صبر و مقاومت، حفظ دین و اجرای وظائف الهی امام رضا(ع) اشاره کرد و افزود: امام رضا(ع) اُسوه کامل عبودیت بود و در این راه به حدی رسیده بود که نه تنها مردم، بلکه دشمنان نیز به آن اعتراف داشتند.

کد خبر 1101521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha