وضع مطلوبی در استفاده از قطعه سازان داخلی و شبکه تأمین قطعات داریم

هاشمی با بیان اینکه در استفاده از قطعه سازان داخلی و شبکه تأمین قطعات به وضع مطلوبی رسیده ایم، گفت: امیدواریم با استفاده از شرکت‌های دانش بنیان و فناوری‌های جدید؛ این روند ادامه یابد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، عباس هاشمی، دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی شب گذشته (یکشنبه 11 مهر) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با بیان اینکه سال ۹۷ به دلیل تحریم‌ها و شوک ارزی؛ میزان تولید لوازم خانگی چشمگیر نبود، گفت: اما تولید این محصولات در سال ۹۹ به اوج خود رسید و در شش ماهه نخست امسال روند افزایشی تولید این محصولات را داریم.

 

وی با بیان اینکه در استفاده از قطعه سازان داخلی و شبکه تأمین قطعات به وضع مطلوبی رسیده ایم، کفت: امیدواریم با استفاده از شرکت‌های دانش بنیان و فناوری‌های جدید؛ این روند ادامه یابد.

 

دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی با اشاره به اینکه انجمن صنایع لوازم خانگی با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار لوازم خانگی را تأسیس کرده است، افزود: وظیفه این کانون؛ بررسی چالش‌های فناوری در صنایع لوازم خانگی است و زمینه پیوند این صنایع را با شرکت‌های دانش بنیان و دانشگاه‌ها فراهم می‌کند.

 

وی با بیان اینکه اگر نظارت کافی بر قاچاق لوازم خانگی مانند کولبری، مرزنشینی، ته لنجی و مناطق آزاد نباشد؛ با توجه به جو روانی ممنوعیت ورود لوازم خانگی به کشور؛ قاچاقچیان شبکه قاچاق خود را گسترش می‌دهند، تصریح کرد: در این صورت دچار مشکلات بسیاری می‌شویم.

کد خبر 1101535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha