اعتماد جوانان، مهمترین دستاورد هشت سال دفاع مقدس است

سردار جهانبخش، اعتماد به جوانان را از مهمترين دستاوردهاي هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: در اين جنگ با روحيه جوانان و بسيجيان، تهديدات عليه نظام اسلامي خنثي شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، فرمانده انتظامی استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش نیروی انتظامی در ارتقاء امنیت فردی، اجتماعی، مرزی، منطقه ای و بین المللی قابل لمس است، گفت: نقطه اشتراک دوران دفاع مقدس و بعد از آن ، مشارکت مردم در تامین امنیت جامعه است.

 

سردار رحیم جهانبخش بیان داشت: دوران دفاع مقدس دوران پرافتخار و مقاومت ملت ایران در حفظ استقلال کشور است .

 

وی به نقش نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد : پرسنل ژاندارمری در چندین عملیات دوشادوش سایر برادران رزمنده،وظیفه اسلامی خود را به منصه ظهور رسانده و در این راستا با توجه به بمباران های وحشیانه دشمن در حمله به تاسیسات نفتی و جوایز خارک و سایر نقاط کشور،مقاومت دلیرانه ای از خود نشان دادند.

 

فرمانده انتظامی استان زنجان اعتماد به جوانان را از مهمترين دستاوردهاي هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: در اين جنگ با روحيه جوانان و بسيجيان ، تهديدات عليه نظام اسلامي خنثي شد و ما توانستيم توانمندي هاي خود را به منصه ظهور برسانيم.

 

جهانبخش در خصوص تفاوت نيرو هاي مسلح ما با ديگر نيرو هاي مسلح گفت :اساسي ترين نكته و تفاوت نيرو هاي مسلح ما با ديگر نيروهاي مسلح در اعتقاد و ايمان نيرو هاي ما و رهبري و هدايت خردمندانه ولايت فقيه كه عادلي جامع الشرايط است و در راس نيروهاي مسلح قرار دارد مي باشد.

 

وی با اشاره به تشکیل پلیس فتا در راستای مبارزه با جرایم سازمان یافته در شبکه های مجازی گفت : پلیس سایبری جزو اولین یگان هایی است که در راستای دفاع فضای مجازی تشکیل شده است .

 

فرمانده انتظامی استان زنجان امنیت را لازمه توسعه و پیشرفت جامعه بيان وتصريح كرد : وجود امنیت اقشار مختلف جامعه را با آرامش و آسایش مواجه می کند و نقش مردم در امنيت اجتماعي، به عنوان يکي از عوامل موثر در تامين امنيت اجتماعي، داراي اهميت خاصي است.

کد خبر 1101553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha