توسعه لرستان نیازمند برنامه ریزی جدی، کار وتلاش است

وحیدی با اشاره به محرومیت موجود در استان لرستان، گفت: بهره برداری صحیح از ظرفیت های بومی استان لرستان مهم گام در مسیر رشد و توسعه لرستان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « احمد وحیدی» امروز(12 مهر) در فرودگاه خرم آباد، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: استان لرستان دارای ظرفیت های بومی بسیاری است که مغفول مانده است.

 

وی افزود: کار و تلاش مضاعف و برنامه ریزی صحیح برای بهره برداری از همه ظرفیت ها مهم ترین گام در راستای تحقق رشد  و توسعه استان لرستان است.

 

وزیر کشور با اشاره به انتصاب استاندار لرستان، اظهار داشت: کارهای خوبی توسط استانداران سابق بویژه استاندار قبلی در لرستان انجام شده است که امید می رود با برنامه ریزی مناسب کارهای بهتری در راستای تحقق رشد و توسعه لرستان در دستور کار استاندار جدید این استان قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه تحقق توسعه نیازمند کار زیاد و تلاش جدی است، افزود: منابع و ظرفیت های بسیار بزرگی در این استان موجود است که باید با تکیه بر این این منابع  در راستای توسعه گام برداشت.

 

وحیدی با بیان اینکه کم و کاستی هایی هم هست که باید با همت برطرف شو، افزود: رفع مشکلات و کاستی های نیازمند کار زیاد و تلاش بسیار است.

 

وی نیروی انسانی توانمند و منابع بزرگ خدادادی را مهم ظرفیت های لرستان نامید وبیان کرد: لرستان ظرفیت های کشاورزی، دامپروری، گردشگری، تاریخی و صنعتی بسیار زیادی  دارد که باید بیش از پیش استفاده شود تا بتوان با فعال کردن همه این ظرفیت ها بیکاری استان را کاهش داد.

وزیر کشور برای تکریم و معارفه استاندار لرستان به خرم آباد سفر کرده است.

 

کد خبر 1101555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha