معرفی برترین های جشنواره نمایش های خیابانی غواصان دریادل در زنجان

طی مراسمی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و جانشین فرمانده سپاه استان، برگزیدگان جشنواره نمایش‌های خیابانی و صحنه ای خط شکنان و غواصان دریادل استان زنجان معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مراسم اختتامیه جشنواره نمایش‌های خیابانی و صحنه ای خط شکنان و غواصان دریادل استان زنجان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و جانشین سپاه استان زنجان برگزار و از برگزیدگان تجلیل شد.

 

هیئت داوران جشنواره نمایش‌های خیابانی و صحنه ای خط شکنان و غواصان دریادل استان زنجان در بخش کارگردانی نمایش های خیابانی لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی را به کارگردان نمایش «آب در آتش» به علی رضایی راد اهداء کردند.

 

در بخش بازیگری مرد لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به بازیگر نمایش «آب در آتش» علی رضایی راد و در بخش بازیگری زن لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به مبینا فیروزی به خاطر بازی در نمایش «آب در آتش» اهداء شد.

 

در بخش طراحی پوستر و بروشور بخش صحنه ای هیأت داوران با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از طراح پوستر و بروشور نمایش آب درآتش امیرحسین فولاد ساز تقدیر به عمل آورد.

 

در بخش طراحی نور نیز هیأت داوران با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از طراح نور نمایش «تا همیشه» به میثم برزگر اهداء کرد.

 

رتبة سوم این بخش شامل لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به طراح نور نمایش «زخم به یادگار» محمد حسین محمدی تقدیم شد. هیأت داوران در این بخش در رتبه اول و دوم انتخابی ندارد.

 

در بخش طراحی صحنه رتبه سوم به طراح صحنه نمایش «خاک سبز» روح ا... فیروزی رسید و هیأت داوران برای رتبه دوم انتخابی ندارد و رتبه اول این بخش به طراح صحنه نمایش «زخم به یادگار» محمد حسین محمدی اهداء شد.هیأت داوران در بخش های طراحی لباس، موسیقی و طراحی گریم انتخابی ندارد.

 

هیأت داوران در بخش بازیگری زنجان با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از بازیگر نمایش «تا همیشه» سمانه نوروزی تقدیر به عمل می آورد.  در بخش بازیگری مرد هیأت داوران با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از بازیگر نمایش های «باهره»مهدی اسکندری و همچنین بازیگر نمایش «تا همیشه» هادی خداکرمی تقدیر می نماید.

 

رتبه سوم بازیگری هم به بازیگر نمایش «زخم به یادگار» سالار سیفی نژاد جم، رتبه دوم بازیگری به بازیگر نمایش «زخم به یادگار» محمد حسین محمدی اختصاص یافت و این بخش رتبه اول نداشت.

 

رتبه اول و سوم کارگردانی به ترتیب به محمد حسین محمدی در نمایش«زخم به یادگار» و نسرین نباتی در نمایش«باهر» تعلق گرفت و این بخش رتبه دوم ندارد.

 

در بخش نمایشنامه نویسی هیأت داوران از نویسنده نمایشنامه «تا همیشه» فرشته جعفری تقدیر کرد و جایزه سوم نمایشنامه نویسی را به خاطر ایده پردازی مناسب با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقد به نویسنده نمایشنامه «باهره» ابوالفضل رجبی تقدیم کرد. هیأت داوران برای رتبه دوم نمایشنامه نویسی انتخابی ندارد .جایزه رتبه اول نمایشنامه  نویسی با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی به نویسنده نمایشنامه «زخم به یادگار» آرزو بهرامی تعلق گرفت.

 

هیأت داوران به اتفاق آراء نمایش «زخم به یادگار» نوشته آرزو بهرامی به کارگردانی محمد حسین محمدی را در بخش صحنه ای و نمایش «آب در آتش» نوشتة آرزو بهرامی به کارگردانی علی رضایی راد را در بخش خیابانی به عنوان آثار منتخب و برگزیده اعلام کرد.

کد خبر 1101587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha