پایگاه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی پیش دبستان کردستان افتتاح شد

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان گفت: پایگاه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی پیش دبستان کردستان در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، خلیل رنجبر رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان در مراسم افتتاحیه اجرای برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی پیش دبستان  که با حضور نمایندگان ناحیه یک و دو سنندج و اولیا و نوآموزان در آموزشگاه استثنایی پارسا افتتاح شد، اظهار کرد: در این پایگاه سنجش سلامت نوآموزان از لحاظ بینایی، شنوایی، سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

 

وی بیان کرد: در سال جاری 13پایگاه سنجش و یک پایگاه تخصصی در زمینه سنجش پیش دبستانی‌ها مشغول به فعالیت خواهند بود.

 

وی اعلام کرد: از این 13 پایگاه 12 پایگاه نوع الف و 1 پایگاه نوع ب، به منظور سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان مشغول به فعالیت خواهند بود.

 

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان یادآور شد: از این تعداد سه پایگاه در مرکز استان و 10پایگاه درسطح شهرستان‌ها و مناطق فعالیت می‌کنند.

 

رنجبر  اضافه کرد: برنامه سنجش نوآموزان از دهم مهرماه 1400 در پایگاه‌های استان آغاز و تا پایان آذرماه 1400 آماده ارائه خدمات به والدین و نوآموزان بدو ورود به دبستان است.

کد خبر 1101666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha