۱۱ نفر از برگزیدگان استانی مسابقات قرآن کریم اوقاف در مرحله نیمه نهایی حضور دارند

حجت الاسلام بساوند با اشاره به اینکه مرحله نیمه نهایی، امسال به مسابقات اضافه شده که این مرحله رقابتی نیست بلکه کسب حد نصاب نمره لازم برای شرکت در مرحله کشوری است؛ گفت: در این مرحله ۱۱ نفر حضور دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام مصطفی بساوند، دوشنبه(۱۲ مهر) در نشست خبری  در خصوص چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف گفت: امسال از مجموع ۹۸۴ نفر ثبت نام کننده در مرحله شهرستانی، ۸۵۰ نفر در مسابقات شرکت کردند که از این تعداد ۲۳۷ نفر به مرحله استانی راه یافتند.

 

 

رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان ادامه داد: از ۲۳۷ نفر مذکور ۱۱ نفر شامل ۳ نفر از خواهران و ۸ نفر برادران در رشته های حفظ ۲۰ جزء و کل، قرائت و اذان به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

 

 

وی با اشاره به اینکه مرحله نیمه نهایی، امسال به مسابقات اضافه شده که این مرحله رقابتی نیست بلکه کسب حد نصاب نمره لازم برای شرکت در مرحله کشوری است؛ اظهار کرد: این مرحله ۲۶ مهرماه جاری برگزار می شود و هر کدام از شرکت کنندگان که حد نصاب لازم را کسب کنند وارد مرحله کشوری می شوند.

 

 

بساوند از تدارک دوره های آموزش مجازی در روزه های ۱۴ و ۱۵ مهرماه جاری برای آمادگی متسابقین جهت حضور در مراحل کشوری خبر داد و افزود: نتایج مسابقات دعاخوانی و تفسیر هنوز اعلام نشده است.

 


وی در پایان نیاز به وقف قرآنی را ضروری خواند و تصریح کرد: در مباحث وقف قرآنی تبلیغ خوبی نشده و این دست موقوفات در استان خیلی ناچیز است.
 

کد خبر 1101710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha