بهره براری از ظرفیت ها بستر رشد و توسعه در لرستان است

وحیدی با اشاره با بیان اینکه اقتصاد استان باید شتابان جلو رود، افزود: رفع مشکلات فرا روی استان بستر تقویت اشتغال و کاهش نرخ بیکاری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « احمد وحیدی» امروز (12 مهر) در جمع خبرنگاران در خرم آباد، اظهار داشت: بهره برداری از ظرفیت های لرستان مهم ترین گام در مسیر تحقق رشد و توسعه لرستان است.

 

وی با برشمردن برخی از ظرفیت های بومی استان، افزود: تقویت ظرفیت ها و بهره برداری صحیح از این ظرفیت ها در دستور کار قرار می گیرد.

 

وزیر کشور با بیان اینکه برای جلب سرمایه گذاری ها باید فضای کسب و کار در لرستان روان تر باشد، افزود: برای گردشگری و طبیعت زیباری لرستان باید زیرساخت های این حوزه تکمیل و زیبایی های لرستان معرفی شود.

 

وحیدی با اشاره به ظرفیت های حوزه آب لرستان، افزود: تقویت طرح های این حوزه برای  رفع مشکلات مردم ضروری است.

 

وی با اشاره به طرح های نیمه تمام و طرح های راکد موجود در استان، بیان کرد: برخی طرح ها به تملک بانک ها درآمده است که باید با سرعت بیشتری این طرح ها آزاد شود.

 

وزیر کشور با بیان اینکه اقتصاد استان باید شتابان جلو رود، افزود: رفع مشکلات فرا روی استان بستر تقویت اشتغال و کاهش نرخ بیکاری است.

 

آمادگی و قدرت پیام رزمایش ایران اسلامزلزلی در مرزهای شمال غربی است

 

وحیدی با اشاره به اظهارت اخیر رئیس جمهور آذربایجان، گفت: سیاست ما در قبال همسایه ها بر پایه مودت و دوستی است.

 

وی با بیان اینکه  روابط خوب و مودت ایران با همسایگان خاری در چشم دشمنان دانست و افزود: امروز رژیم صهیونیستی و آمریکا  در منطقه برای تفرقه بین ملت ها تلاش می کنند.

 

وزیر کشور با اشاره به روابط تاریخی و دیرینه ملت ایران و آذربایجان، افزود: ما همواره دست دوستی به سمت همه همسایه ها دراز می کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه رزمایش ایران در مرز شمال غربی برای آزمایش توان دفاعی بوده است، خاطرنشان کرد: رزمایش ها ما برای کشورهای دوست پیام دوستی و امنیت است و برای دشمنان پیام آمادگی و قدرت است.

 

تیم های امدادرسان در مناطق زلزله زده مستقرشده اند

 

وزیر کشوردر ادامه با اشاره به زلزله امروز استان چهار محال و بختیاری، گفت: براساس گزارشات واصله، زلزله چون خارج از مناطق مسکونی اتفاق افتاده است، به حمد الله خسارات جدی نداشته است.

 

وی افزود: براساس اطلاعات واصله به حمد الله تلفاتی هم نداشته است و مشکل خاصی نبود است.

 

وزیر کشور ادامه داد: اکیپ های امداد رسان از همان لحظات نخست رخداد زلزله در منطقه چهار محال و ایذه مستقر شده اند و مشغول گشت زنی برای امداد رسانی احتمالی هستند.

 

کد خبر 1101730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha