یادواره ۸ شهید روستای گوکچین برگزار می شود

یادواره هشت شهید والامقام روستای گوگچین به همت کانون فرهنگی هنری شهدا و پایگاه مقاومت بسیج شهید فلک ژاپونی همزمان با ۱۵ مهرماه برگزار می شود.

«مهدی همتی» مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای روستای گوگچین خراسان جنوبی به خبرنگار شبستان در بیرجند گفت: یادواره هشت شهید والامقام روستای گوگچین به همت کانون فرهنگی هنری شهدای گوگچین، پایگاه مقاومت بسیج شهید ژاپنی و با همکاری دهیاری و شورای اسلامی روستا برگزار می شود.

 

وی افزود: در این مراسم یاد و خاطره شهیدان «فلک ژاپونی، مصطفی هنری، محمد مرادی، امیر دلاکه (ماری)، احمد دلاکه، محمدعلی دلاکه، مجتبی مرادی، حسین مسروری» گرامی داشته می‌شود.

 

همتی غبارروبی گلزار مطهر شهدا و تقدیر از خانواده معظم شهدا را از جمله برنامه‌های این یادواره برشمرد و گفت: این مراسم با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی استان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و با شرکت خانواده معظم شهدا و رزمندگان در روستای گوگچین برگزار می‌شود.

 

وی از حضور سخنرانان و مداحان برجسته استان در این مراسم خبر داد و افزود: مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح ۱۵ مهرماه در روستای گوگچین برگزار می‌شود.


 

 

 

 

 

 

کد خبر 1101744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha