آیین اذن عزا در اصفهان برگزار شد

حجه فروش از برگزاری آیین اذن عزا و توزیع هدایای متبرک رضوی در آستانه شهادت امام مهربانی ها در اصفهان خبر داد.

«مصطفی حجه فروش» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان در حاشیه آیین «اذن عزا» در آستانه ایام شهادت امام رضا(ع) گفت: پویش «ایران خانه حضرت رضا(ع)» محورهای مختلفی دارد که یکی از این محورها روضه حضرت رضا(ع) است.

دبیر کانون های خدمت رضوی اصفهان با اشاره به اینکه این مراسم با حضور مسئولان کانون های خدمت رضوی و  اعضای ستاد دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی اصفهان برگزار شده است افزود: از طرف آستان قدس رضوی هدایایی متبرک برای مراسم اقامه عزای شهادت امام رضا(ع) تهیه شد، که شامل پرچم متبرک، برنج، قند، نبات، نمک، گل و عطر حرم رضوی بود و به کانون های محله ای خدمت رضوی استان اصفهان، ارگان ها، شهرستان ها و بانیان روضه های خانگی اهدا شد.

 

وی در ادامه با اشاره به استفاده این اقلام متبرک در مراسم عزاداری ایام شهادت امام رئوف(ع) گفت: این اقلام طی مراسمی با عنوان اذن عزا به‌ برگزار کنندگان مراسم با هدف ترویج حال و هوای امام رضایی و متنعم شدن شرکت کنندگان در روضه حضرت رضا(ع) اهدا شد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی اصفهان در پایان اظهار داشت: مجموعا ۶۰ بسته هدایای متبرک از طرف آستان قدس رضوی تهیه شده بود که در مراسم  اذن عزا توزیع شد.

 

کد خبر 1101746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha