هدف از تهیه برنامه«تشرف» خدکت به نام امام رضا(ع) است

صفری گفت: ویژه برنامه تشرف در جهت ترویج خدمت به نام حضرت رضا (ع) تهیه شده است و این، می‌تواند هر نوع خدمتی را در برداشته باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «مجید صفری» امروز دوشنبه (۱۲ مهر) با بیان اینکه پخش پنجمین فصل از ویژه برنامه تشرف از دهم مهر آغاز شده است و تا شام شهادت حضرت رضا (ع) ادامه خواهد داشت؛ افزود: این فصل از تشرف با ۱۰ برنامه و بعد از آن هر هفته با چهارشنبه‌های امام رضایی همراه مخاطبان خواهد بود.

 

تهیه کننده برنامه تشرف بیان کرد: این برنامه در فضایی تلفیقی و گفت و گو محور و ترکیبی از آیتم‌های مختلف، چون تشرف هنرمندان به حرم مطهر رضوی با اجرای سید محمد رضا حسینیان هر شب ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به مدت یک ساعت بر روی آنتن است و از امشب، حوالی ساعت ۲۳ نیز میهمان مخاطبان شبکه یک سیما خواهد بود.

 

وی گفت:  در این برنامه به جذابیت‌های حرم از دید مخاطب جوان پرداخته می‌شود افزون برآن، هنرمندان و شخصیت‌های برجسته در حوزه‌های مختلف نیز زائر بارگاه منور رضوی می‌شوند و در هر برنامه یاد یک شهید گرامی داشته می‌شود.

 

صفری با اشاره به شعار امسال همه خادم الرضائیم افزود: ترویج خدمت به نام حضرت رضا (ع) از اهداف تهیه این برنامه است و این، می‌تواند هر نوع خدمتی را در برداشته باشد.

 

وی با بیان اینکه این برنامه به همت مدیریت رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی و مشارکت گروه معارف شبکه یک سیما تهیه می‌شود؛ گفت: تشرف، پلی برای زیارت از راه دور زائران دلدادگان امام هشتم در سراسر دنیا باشد.

کد خبر 1101783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha