گفتمان سازی در حاشیه شهر صورت گرفته است

صاحبی گفت: برای حل مشکلات حاشیه شهر همه در حال تلاش هستند، موضوع حاشیه شهر به گفتمان تبدیل شده و همه در این زمینه دغدغه دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «غلامحسین صاحبی» امروز دوشنبه (۱۲ مهر) در نطق پیش از دستور شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه به عنوان شورای انقلابی اجازه ندهیم در خیابان‌های شهر حتی یک کارتن‌خواب وجود داشته باشد؛ گفت: شهرداری در زمینه افراد کارتن خواب در مشهد مستقیم وارد شود و چشم امید به دیگر نهادها نداشته باشد و یک بار با حرکتی ضربتی مشکلات مردم را حل کنیم.

 

عضو شورای اسلامی شهر مشهد با تاکید بر اینکه این افراد با مشکلات اقتصادی چند سال گذشته دچار آسیب شده اند و با توجه به سرد شدن هوا این افراد را باید دریابیم؛ گفت: در حوزه‌های فرهنگی بسیاری از صرف بودجه‌ها ضرورت ندارد و باید در زمینه‌های مورد نیاز هزینه شود.

 

وی افزود: برای حل مشکلات حاشیه شهر همه در حال تلاش هستند، موضوع حاشیه شهر به گفتمان تبدیل شده و همه در این زمینه دغدغه دارند.

 

صاحبی در ادامه بر رفع مشکلات ناشنوایان در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: باید برای رفع مشکلات این قشر تلاش کرد تا روزی فرا رسد که تعداد ناشنوایان در جامعه به حداقل و صفر برسد.
 

کد خبر 1101797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha