برنامه های ویژه نهم ربیع مبتنی بررویکرد وحدت و عقلانیت باشد

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه همه باید دینمان را به صاحب الزمان (عج) ادا کنیم، گفت: برنامه‌ریزی‌ها برای ۹ ربیع با دو رویکرد وحدت و عقلانیت انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۱۲مهر) در جلسه شورای سیاست‌گذاری مهدویت استان مازندران اظهار کرد: مناسبت‌های نیمه شعبان، ۹ ربیع و همایش ملی مهدویت را پیش رو داریم، امیدواریم بتوانیم وظایف خودمان را در حوزه مهدویت به‌درستی انجام دهیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: در رابطه با مهدویت توجه به اصل واقعیت ضرورت دارد چون خرافه‌گرایی در حال ترویج است و داعیان، رشد قارچ‌گونه دارند، بنیاد مهدویت باید برای مبارزه با بدعت‌ها، شبه‌حقیقت‌ها و دروغ‌ها به پا خیزد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی تصریح کرد: اگر حقیقتی با روال عادی نمی سازد به این مفهوم نیست که وجود ندارد، در این حوزه عقلانیت باید عصای ما باشد، به فرموده مقام معظم رهبری جنگ ما در دوران دفاع مقدس با تدبیر صورت گرفت.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن تقدیر از فعالیت‌های بنیاد مهدویت و اقدامات در حوزه‌های مختلف تبلیغی، علمی و اجتماعی، تاکید کرد: ما باید جریان مهدویت را هم در کرسی های تدریس بیاوریم و هم در کوچه و بازار! به‌خصوص در ۹ ربیع آغاز امامت حضرت مهدی (عج) توجه به این مهم ضرورت دارد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی خاطرنشان کرد: فضاسازی محیطی شهرها به تنهایی فایده ندارد، اینکه هیئات هم به‌صورت مردمی در کوچه و بازار حضور داشته باشد کافی نیست، مشارکت کسبه و بازاریان لازم است.

وی با بیان اینکه همه باید دینمان را به صاحب الزمان (عج) ادا کنیم، گفت: در مراسمات همه باید دخیل باشند، در این راستا برنامه‌ریزی‌ها باید برای ۹ ربیع با دو رویکرد وحدت و عقلانیت انجام شود، طرفداران اهل بیت (ع) با جدیت مسائل مربوط دینی را پیگیری کنند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی اذعان کرد: برنامه‌ریزی‌ها باید قدم به قدم تدوین شود، برای مصیبت گریه کردن و ذکر آن خوب است اما پایان مصیبت مهم‌تر است، زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان (عج) همان پایان دل‌انگیز است.

کد خبر 1101865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha