۱۱ ایستگاه استقبال از زائران در ورودی‌ های مشهد فعال می شود

قصابی با بیان اینکه ۱۱ ایستگاه استقبال از زائران در ورودی‌های مشهدالرضا فعال می‌شود؛ افزود: این ایستگاه‌ها از فردا در ورودی مشهد از سمت قوچان، نیشابور، کلات، سرخس، طرقبه و شاندیز و همچنین در پایانه مسافربری امام رضا (ع) و راه‌آهن هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «مسعود قصابی» در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۱۱ ایستگاه استقبال از زائران در ورودی‌های مشهدالرضا فعال می‌شود؛ افزود: این ایستگاه‌ها از فردا در ورودی مشهد از سمت قوچان، نیشابور، کلات، سرخس، طرقبه و شاندیز و همچنین در پایانه مسافربری امام رضا (ع) و راه‌آهن فعال می‌شود.

 

سرپرست معاونت گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد بیان کرد: تعدادی ایستگاه حمایتی نیز در داخل شهر مشهد و همچنین در دو محور میدان ۱۵ خرداد تا حرم و میدان فردوسی تا حرم به همت تشکل‌های مردمی فعال خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا، توجه به حوزه بهداشت و سلامت، رویکرد غالب ایستگاه‌های استقبال از زائر در ایام پیش رو خواهد بود؛ گفت: توزیع ماسک، غربالگری و پایش سلامت، ارائه خدمات پرستاری، تست کرونا، از خدمات پیش‌بینی شده برای این ایستگاه‌هاست.

 

قصابی با تاکید بر اینکه ۷ مرکز اسکان اضطراری زائران با ظرفیت ۲ هزار و ۹۰۰ نفر برای مواقع بحرانی در داخل شهر مشهد آماده‌سازی می‌شود؛ تصریح کرد: با همکاری معاونت خدمات شهری ۵۰ چشمه سرویس بهداشتی در مسیر زائران پیاده تعبیه و نصب شود.

کد خبر 1101883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha