کار گروهی رمز موفقیت بچه های مسجد در برنامه های فرهنگی است

مظاهری کار گروهی را مهمترین دلیل موفقیت بچه های مسجد در اجرای برنامه های فرهنگی هنری عنوان کرد و گفت: برگزاری جلسات ماهانه و تقسیم مسئولیت در کارها موجب تقویت فرهنگ کارگروهی در بین اعضای کانون می شود.

«محمدرضا مظاهری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: فرهنگ های اسلامی و ایرانی هر منطقه با تشکیل کانون های فرهنگی هنری در مساجد محلات گسترش می یابد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری یکی از فرهنگ های اسلامی و مهم جامعه را فرهنگ کار گروهی دانست و با اشاره به اینکه جامعه ما نیازمند چنین فرهنگی است گفت: امروزه همفکری و کارگروهی در اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و مذهبی رمز موفقیت مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

وی ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد با تیم سازی و جلب مشارکت عمومی در حال تقویت فرهنگ کارگروهی در بین مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان هستند که مورد استقبال عموم مردم نیز قرار گرفته است.

 

مظاهری تشکیل شورای کانون، برگزاری جلسات ماهانه و تقسیم مسئولیت در کارها را رمز موفقیت بچه های مسجد عنوان کرد و افزود: با همفکری و کارگروهی فعالیت ها با کیفیت بهتری به سرانجام می رسد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری از آنجایی که به مسجد وابسته‌اند، کاملا به صورت مردمی در حال فعالیت های مختلف فرهنگی، هنری و مذهبی هستند.

 

این مقام فرهنگی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به رویداد ملی «فهما» یا همان پایتخت فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: یکی از اهداف کلان این طرح، شناسایی و معرفی ظرفیت‌های بالای بچه‌های مسجدی در حوزه هنر است.

 

به گفته مظاهری طرح ملی «فهما» ظرفیت‌های بالقوه‌ای بچه‌های مسجد در حوزه های سرود، تئاتر، توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی، فعالیت‌های قرآنی و عترتی و ... را به نمایش گذاشته است.

 

وی بابیان اینکه ۴۴۴ باب کانون فرهنگی هنری در مساجد چهارمحال و بختیاری راه اندازی شده است گفت: فعالیت در هیچ عرصه ای بر جوانان پرورش یافته مسجد پوشیده نیست، حضور خود جوش در میدان مقابله با کرونا خود گواه این حرف است که باید جوانان مسجدی کانون های فرهنگی هنری را به خاطر این حضور خودجوش تحصین کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد به دلیل ارتباط روزمره با اقشار مختلف مردم به خصوص نسل جوان می تواند در راستای بسیاری از اهداف مورد نیاز جامعه که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، نقش آفرینی کند.

 

کد خبر 1101900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha