برطرف کردن مشکل مردم نشانه عمل به وظایف توسط انسان های با تقواست

آیت الله حدائق گفت: عدم پاسخگویی برخی از مسئولان در ساعات غیر کاری به تلفن خود یک ضعف است و برطرف کردن مشکل مردم نشانه عمل به وظایف توسط انسان های با تقواست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «علیرضا حدائق»، امروز (دوشنبه 12 مهر) در جمع طلاب مدرسه علمیه «منصوریه» شیراز با تسلیت ایام دهه پایانی ماه صفر گفت: حضرت محمد (ص) تا ابد اسوه بشریت خواهد بود و طلاب باید پیامبر(ص) را بیشتر بشناسند.

مسئول مدرسه علمیه «منصوریه» شیراز افزود: داشتن اطلاعات اندک از پیامبر (ص) از ضعف های جدی جوامع اسلامی است و تفاوت پیامبر (ص) با سایر انبیا در این است که ایشان مجذوب سالک بودند.

وی اضافه کرد: مسئولان ما در استان باید پیامبر (ص) را الگو و اسوه خود قرار دهند و مسئولانی موفق هستند که مردمی و در دسترس باشند و به خواسته ها و مشکلات مردم پاسخگویی کنند.

آیت الله حدائق تصریح کرد: عدم پاسخگویی برخی از مسئولان در ساعات غیر کاری به تلفن خود یک ضعف است و برطرف کردن مشکل مردم نشانه عمل به وظایف توسط انسان های با تقواست.

مسئول مدرسه علمیه «منصوریه شیراز»ادامه داد: دغدغه مندی نسبت به مسائل و مشکلات مردم یک حسن و نشانه سلامت و پاکی انسان ها است.

خاطر نشان می شود در این برنامه، مسئول مدرسه علمیه «منصوریه» از مبلغین قرارگاه «عمار» این ‌حوزه برای حضور پر شور در موکب «قرارگاه عمار» که از شب رحلت پیامبر (ص) تا شهادت امام‌ رضا (ع) فعالیت گسترده دارد قدردانی کرد.

کد خبر 1101913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha