دفاع مقدس دوران تجدید حیات ایثارگری و شهادت بود

عسگری گفت: اگر پیروزی انقلاب اسلامی دوره تجدید حیات اسلام در عصر جدید بود باید دانست که دفاع مقدس دوران تجدید حیات ایثارگری و شهادت بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران، صبح امروز(۱۲ مهر)  در مراسم یادواره امیر سرلشکر خلبان «شهید غلامرضا چاغروند» در روستای جلیزی شهرستان دهلران، اظهار کرد:  اوج شهادت و ایثارگری در  دوران ۸ سال دفاع مقدس نمایان شد.

 

«مجید عسگری » گفت: در هشت سال دفاع مقدس، ملت ما به رهبری امام راحل با دست خالی و با توکل بر خدا و اعتقادات دینی از دین و شرف خود دفاع کرد.

 

وی گفت: صحنه های بی بدیلی از رشادت و شهادت طلبی از دروان دفاع مقدس به جامانده است چرا که مردم با دست خالی از شرف، ناموس و حریم خود در مقابل دشمن دفاع کردند و تسلیم نشدند.

 

عسگری تصریح کرد: ایلام و دهلران از مرزهای ایثار و شهادت دفاع کردند و ایلام استانی است که به میزان جمعیتش بالاترین آمار شهدا را دارد و امروز در آستانه کنگره 3هزار شهبد استان قرار داریم.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران با اشاره به تحرکات دشمن در مرزهای شمال غرب، خاطرنشان کرد:  امروز ما را آزمودن خطاست و دشمن جعلی توان تهدید و برهم زدن مرزها را ندارد.

 

کد خبر 1101922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha