فیلم سینمایی سوییپر جزو آثار منتخب سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان شد

تهیه کننده فیلم سوییپر گفت: این اثر جزو آثار منتخب سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان است که ۱۶ مهرماه امسال برگزار می شود.

علی میرزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان گفت: فیلم سینمایی "سوییپر" در ژانر کودک و نوجوان به تهیه کنندگی مشترک امین شجاعی و علی میرزاده (در بخش کاملاً خصوصی ) و کارگردانی امین شجاعی، تیرماه ۱۴۰۰ در استان کرمان جلوی دوربین رفت.
 

 



وی افزود: این فیلم با توجه به شعار سال-تولید؛ پشتیبانی هاو مانع زدایی ها- و پرداختن به موضوع مهم کشاورزی و تولید در استان کرمان قصه چند نوجوان فوتسالیست کرمانی را روایت می کند.

 

 




میرزاده ادامه داد: تعطیلی سالن ورزشی این نوجوانان در پی ورود ویروس کرونا و دستور ستاد ملی کرونا مبنی بر لغو تمام برنامه های ورزشی منجر به از هم پاشیدگی تیم آنان می شود اما در همین ایام با مشکلی که برای برادر یکی از دوستانشان به وجود می آید با چالشی مواجه می شوند و سعی در حل مشکل او دارند.

 

 




وی با اشاره به اینکه چهار بازیگر اصلی نوجوان فیلم از بین ۴۰۰ بازیگر نوجوان در استان کرمان کشف و استعدادیابی شدند؛ اظهار کرد: سوییپر هم‌اکنون جزو آثار منتخب سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان است که ۱۶ مهرماه امسال برگزار می شود.
 

 

 

 


میرزاده تصریح کرد: این تهیه کننده گفت: فیلم سینمایی سوییپر آخرین کار و نقش آفرینی مرحوم علی سلیمانی هست و در این فیلم هنرمندان مطرح دیگری همچون عزت الله رمضانی فر و علی محمد رادمنش  ایفای نقش کردند.
 

 

 


وی در پایان بیان کرد: نویسندگان این فیلم خلیل اسماعیلی و امین شجاعی؛ مدیر تصویربرداری، علیرضا نجیب زاده؛  مدیر صدابرداری، جمال دهقان؛ مدیر تولید، محمد جعفری؛ طراح صحنه، مصطفی پاکزاد؛ طراح لباس، مهدی هدایتی؛ طراح گریم، حجت بابایی و مجری طرح، باشگاه فیلم آیینه است.

 

 

 

سی و چهارمین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان ۱۶ تا ۲۱ مهرماه جاری در اصفهان برگزار می شود.

کد خبر 1101929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha