خانواده های معظم شهدا سرمایه های نظام هستند

مدیرکل بنیاد شهید استان ایلام گفت: خانواده های معظم شهدا سرمایه های نظام هستند و پاسداشت مقام شهدا باید همیشه در کشور جاری و ساری باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «اسدالله تولیده» در مراسم یادواره امیر سرلشکر خلبان «شهید غلامرضا چاغروند» در روستای جلیزی شهرستان دهلران، اظهار کرد: بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی برگرفته از ایثار و فداکاری و از خود گذشتگی خانواده های معظم شهدا و رشادت ایثارگران است.

 

وی گفت: شهید چاغروند به خاطر تعهدش به اسلام، قرآن، ولایت و تاسی از امام حسین (ع)  جان خود را فدا کرد تا ما سربلند و باعزت باشیم.

 

تولیده  یادآور شد: خانواده های شهدا فرزندانی را تربیت کردند که در رکاب امام راحل به آرمانهای والای انقلاب اسلامی لبیک گفتند و جانانه در مقابل دشمن قرار گرفتند و عزیز ترین چیز که جانشان بود را تقدیم کردند، تا ما آسایش و آرامش داشته باشیم.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اهمیت و ضرورت امنیت، تصریح کرد: قطعا امنیت امروز ما مدیون رشهادت و خون پاک شهدا است.


به گزارش شبستان سرلشگر خلبان شهيد غلامرضا چاغروند 12 بهمن سال 1331 در شهرستان خرم‌آباد ديده به جهان گشود و 12 مهر سال 59 در 28 سالگي پس از اينكه بالگردش مورد اصابت قرار گرفت و در منطقه جليزي سقوط كرد بدست نيروهاي دشمن اسير شد ولي بخاطر ايستادگي و مقاومت در برابر خواست دشمن، به درجه رفيع شهادت نايل آمد و همچون مولايش حسين بن علي (ع) سر از تنش جدا شد.

کد خبر 1101932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha