مدیران فهما سرعت ثبت فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد را افزایش دهند

امیریان با تاکید بر افزایش سرعت ثبت فعالیت های فرهنگی هنری در سامانه بچه های مسجد توسط مدیران فهما گفت: مدیران کانون های فهما با ثبت به موقع فعالیت های کانون خود در سامانه بچه های مسجد پیشتازی خود را در رویداد ملی فهما حفظ کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «اسفندیار امیریان» در جلسه هم اندیشی رابطین فهما که با حضور مدیر ستاد کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری، رابطین فهما، مدیران و رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد در محل سالن اجتماعات فرهنگسرای شهرستان فارسان برگزار شد، راه اندازی سامانه «بچه های مسجد» را یکی از مصادیق خدمت به کانون های مساجد کشور برشمرد و اظهار داشت: یکی از اتفاق هایی که در سال های اخیر با توجه به پیشرفت تکنولوژی و افزایش تعداد کانون های اتفاق افتاد، این بود که سامانه ای راه اندازی شد تا همه کانون های سراسر کشور بتوانند با ثبت برنامه های خود، دیده شوند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان ادامه داد: سامانه «بچه های مسجد» باعث شده است تا یک رقابت گسترده و سالمی بین کانون های فرهنگی هنری اتفاق بیفتد.

 

وی بابیان اینکه سامانه «بچه های مسجد» قابلیت های زیادی دارد گفت: ثبت فعالیت ها بدون حضور در ستاد استانی، دریافت مجوز الکترونیکی، ارائه گزارش به مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان و روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان ها از جمله این قابلیت ها است.

 

امیریان با تاکید بر افزایش سرعت ثبت فعالیت های فرهنگی هنری در سامانه بچه های مسجد توسط مدیران فهما گفت: مدیران کانون های فهما با ثبت به موقع فعالیت های کانون خود در سامانه بچه های مسجد پیشتازی خود را در رویداد ملی فهما حفظ کنند.

 

وی به کارنامه قابل قبول کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان فارسان سال ۱۳۹۹ اشاره کرد و گفت: کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی (عج) مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) گوجان با ثبت فعالیت های گسترده خود در سامانه بچه های مسجد امتیاز ۱۷ هزار و ۷۸۵ را کسب کرد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان ادامه داد: سایر مدیران و رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان فارسان باید از تجربیات کانون های برتر در سامانه بچه های مسجد نسبت به ثبت فعالیت های خود در این سامانه برای کسب امتیازهای درخشان استفاده کنند.

 

بر اساس این گزارش در ادامه «فاطمه جعفری» مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی (عج) مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) گوجان و رابط فهمای شهرستان فارسان درباره چگونگی ثبت فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد و ثبت فعالیت های خودجوش و میزان امتیازات و روند برگزاری رویداد ملی فهمای ۱۴۰۰ آموزش های لازم را به مدیران و رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان فارسان ارائه کرد.

 

خاطرنشان می شود: تعداد ۳۸ باب کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان فارسان تاسیس شده است که از این تعداد ۲۴ باب در مساجد شهری و ۱۴ باب در مساجد روستایی فعالیت می کنند.

 

کد خبر 1101951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha