دشمن شناسی از مقدمات مقابله کارآمد با دشمن است 

حجت الاسلام میثم تارم گفت: دشمن شناسی از مقدمات مقابله کارآمد با دشمن است و در جنگ نرم و اقتصادی نیز باید دشمن و حربه‌های او را دقیق شناخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، شامگاه امشب ۱۲ مهرماه مراسم عزاداری شهادت امام حسن مجتبی (ع) و رحلت حضرت رسول اکرم (ص) همراه با یادواره شهدا آبروی محله در فضای باز مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر جیرفت برگزار شد.


حجت الاسلام «میثم تارم» ضمن تسلیت رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع، گفت: در این مراسم، گفت: یادواره به رنگ هنر، با هنرمندی هنرمندان و بهره‌گیری از قالب هنر تاثیر بسزایی در مخاطب دارد و این سبک‌ از یادواره‌ها باید به‌ همت سپاه، بنیاد شهید و دیگر مسئولین گسترش یابد.


امام جمعه جیرفت تاکید کرد: دشمن شناسی از مقدمات مقابله کارآمد با دشمن است و در جنگ نرم و اقتصادی نیز باید دشمن و حربه‌های او را دقیق شناخت.


وی افزود: جنگ اقتصادی امروز و تحریم دارو نمونه بارزی از وجود دشمن است که بر مبنای آن نمی‌توان وجود دشمنان را انکار کرد.


حجت الاسلام تارم ابراز کرد: اگر به دشمن اجازه ورود به کشور و خیابان ها داده شود، نهایت ذلت است و باید با دشمنان در سرحدات مقابله کرد.


امام جمعه جیرفت اضافه کرد: در فضای مجازی نیز باید با تمام توان با دشمن مقابله کرد و اجازه نفوذ، هدایت و تسلط بر اذهان را نداد.


وی خاطرنشان کرد: شهدا و رزمندگان اجازه ندادند یک‌ وجب از خاک جمهوری اسلامی ایران به یغما برود در حالی که شاهان، خاک کشور را خاتم بخشی کردند.


امام جمعه جیرفت تصریح کرد: بسیج و شهدا، جوانه انقلاب بودند که در دامان مادرانی انقلابی رشد یافته و موجب شگفتی شدند.


حجت الاسلام تارم بیان کرد: امروز دشمن از جوانان مومن، متعهد و متخصص در هوا فضا، صنعت دفاعی، پزشکی، هسته‌ای و دیگر شاخه‌های علمی خشمگین است.


امام جمعه جیرفت در خاتمه تاکید کرد: دشمن می‌داند اگر نگاه چپ به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته باشد مناطق حساس او نه تنها در عراق بلکه در سراسر جهان مورد تهاجم سخت قرار خواهد گرفت.

کد خبر 1101967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha