دانش آموزان همدانی در کنگره سراسری قرآن کریم رتبه کشوری کسب کردند

پورداود ، از درخشش دانش آموزان مراکز سمپاد استان همدان در کنگره سراسری قرآن کریم خبر داد و گفت: در بیست و ششمین دوره کنگره سراسری قرآن کریم ۶ نفر از دانش آموزان مراکز سمپاد استان همدان موفق به کسب رتبه برتر کشوری شدند.

«محمد پورداود» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان ضمن تسلیت  رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) ، گفت: یکی از مهم ترین اقدامات پیامبر(ص) در زمینه گسترش معارف الهی قرآن،ترویج روش‌ها و شیوه‌های مطلوب قرائت قرآن است،که در همهٔ زوایای خود، کاملاً عمومی و فراگیر می‌باشد،به طوری که در همهٔ زمان‌ها و مکان‌ها و برای همهٔ انسان‌ها با هر زبان، و نژاد و برای گروه‌های سنّی مختلف و برای باسواد و بی‌سواد یکسان بوده است.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان افزود: پیامبر اکرم (ص) همواره بر قرائت قرآن مداومت داشتند ، زیرا خداوند قلبی که قرآن را با آگاهی به درون خود راه داده و آن را حفظ و فهم کرده و به آن عنایت داشته باشد، عذاب نمی کند.

 

 

 وی گفت: بر اساس اعلام سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در بیست و ششمین دوره کنگره سراسری قرآن کریم 6 نفر از دانش آموزان مراکز سمپاد استان همدان موفق به کسب رتبه های برتر کشوری شدند.

 

   پورداود افزود: در این دوره از مسابقات قرآنی، مهدی برنده از دبیرستان دوره دوم علامه حلی یک همدان  در رشته  حفظ ویژه  موفق به کسب رتبه اول شد.

 

   وی خاطرنشان کرد: همچنین محمدحسین مهری از دبیرستان دوره اول علامه حلی یک همدان در رشته قرائت، عرفان بختیاری از دبیرستان دوره اول علامه حلی تویسرکان در رشته قرائت، امیرحسین وحدت جعفری از دبیرستان دوره اول علامه حلی کبودرآهنگ در رشته حفظ، مبینا جعفری از دبیرستان دوره اول فرزانگان ملایر در رشته قرائت و زهرا سیف از دبیرستان دوره اول فرزانگان نهاوند در رشته  حفظ رتبه سوم را به دست آوردند.

 

کد خبر 1102038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha