بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی در رشت توزیع شد

عبداللهی از توزیع بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی در رشت به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «مجتبی عبداللهی» امروز ( سه شنبه،۱۳ مهر ) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیج همواره در بحران های طبیعی و غیر طبیعی در کنار مردم بوده و هست و علاوه بر فعالیت حفاظتی و حراستی از آرمان های انقلاب و نظام فعالیت های گسترده ای در مواقع ضروری جانعه دارد.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت محمدرسول الله(ص) شهرستان رشت با بیان اینکه در بحران کرونا ویروس بسته های معیشتی با کمک خیرین و نماز گزاران تهیه و توزیع می شد گفت؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس و روزهای پایانی ماه صفر بیش'از ۵۰۰ بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی توزیع شد.

 


عبداللهی اذعان کرد: روغن، گوشت و مرغ، چای، برنج و بسته های خشکبار از جمله اقلام بسته های معیشتی است.



وی افزود: علاوه بر تهیه بسته های معیشتی، خانواده های نیازمند و دارای مشکلات اساسی شناسایی و با بازدید توسط رابطین از منازل این خانواده ها، برای رفع معضلات و مسئله آن خانواده ها چاره اندیشی شد.



فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت محمدرسول الله(ص) شهرستان رشت به اعطای وام به جوانان بیکار این خانواده ها اشاره و تصریح کرد: خانواده هایی که جوان بیکار داشتند، شناسایی و با فراگیری آموزش ها و مهارت آموزی در حوزه های مختلف وارد بازار کار شدند.


وی ادامه داد: با اعطای وام ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومانی به این خانواده ها، با ایجاد یک شغل یا کارگاه های تولیدی زمینه اشتغالشان را فراهم و با افزایش در آمد، بی نیاز شدند.


عبداللهی با تاکید بر اینکه طرح شناسایی مشکلات در خانواده ها از طریق پایگاه های بسیج در حال پیگیری است تأکید کرد: با همت بسیج سازندگی و معاونت اجتماعی سپاه قدس گیلان و با همکاری دیگر فعالان این عرصه در کنار هم و در تلاش هستیم که دغدغه های معیشتی مردم حل شود.

کد خبر 1102075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha