۵۰۰ نیروگاه خورشیدی در استان راه اندازی می شود

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خوزستان از ایجاد اشتغال پایدار مددجویان تحت حمایت این نهاد با نصب نیروگاه‌های خورشیدی خبر داد.

«حسین وطن پرست» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با اشاره به نصب نیروگاه‌های خورشیدی در منزل مددجویان باهدف اشتغال‌زایی اظهار کرد: با تحقیق در نقاط مختلف استان و برگزاری کارگاه آموزشی 500 پنل خورشیدی در استان اجرا می‌شود.

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خوزستان افزود: در راستای اشتغال و درآمدزایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خوزستان عملیات  نصب و راه اندازی 500 دستگاه نیروگاه خورشيدی پنج کیلو واتی آغاز خواهد شد.

 

وی اضافه کرد: امسال تعداد 500 طرح اشتغالزایی نیروگاه‌های خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد استان راه اندازی می‌شود که اجرای این طرح‌ها تحول خوبی در زمینه درآمدزایی برای خانواده های محروم ایجاد خواهد کرد.

 

وطن پرست با بیان اینکه هزینه راه‌اندازی این طرح از طریق تسهیلات بانکی به متقاضیان پرداخت می شود تصریح کرد: عملکرد و فعالیت این طرح‌ها بعد از راه اندازی به صورت دقیق محاسبه و درآمد حاصل از تولید برق این نیروگاه‌ها هر ماهه به حساب مددجویان واریز می شود.

 

وی با اشاره به اینکه طرح نیروگاه‌های خورشیدی از مشاغل پایدار و با درآمد مناسب برای خانواده های نیازمند استان هستند عنوان کرد: این پروژه بر روی منازل مسکونی ساخته‌شده مطابق با استانداردهای ساختمان‌سازی، قابل‌ اجراست.

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خوزستان اذعان کرد: در اجرای طرح‌های نیروگاه‌های خورشیدی استان خوزستان با توجه به هماهنگی های به عمل آمده با کمیته امداد و شرکت توانیر ، خرید برق تولیدی مددجویان کمیته امداد توسط شرکت توانیر تضمین شده است.

 

وی با بیان اینکه راه اندازی طرح‌های نیروگاه‌های دخورشیدی به عنوان شغل و منبع درآمد اجرا می شوند خاطر نشان کرد: مددجویان کمیته امداد با راه اندازی این طرح‌ها علاوه بر اینکه صاحب درآمد و شغل می شوند، در تولید برق کشور نیز مشارکت خواهند کرد.

 

کد خبر 1102078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha