قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۱ میلیون و۸۸۰  هزار تومان رسید

امروز قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۱ میلیون و۸۸۰ هزار تومان رسید، نیم سکه ۶ میلیون و ۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۳۰هزار تومان است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، امروز (سه شنبه ۱۳ مهر) امروز (13مهر ۱۴۰۰) قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به 11 میلیون و8۸0  هزار تومان رسید، نیم سکه 6 میلیون  و 50 هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و 580 هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و 230هزار تومان است. همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و 756 دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و 158 هزار تومان معامله می‌شود.

 

بنابراین گزارش، طبق اعلام صرافی ملی ایران امروز (13مهر ۱۴۰۰) قیمت هر دلار آمریکا ۲۷ هزار و 480 تومان است و هر اسکناس یورو نیز به مبلغ 31 هزار و 916 تومان فروخته می‌شود.

 

این در حالی است که روز گذشته (دوشنبه ۱۲ مهر) هر گرم طلا ۱۸ عیار با ۰.۵۳ درصد افت به ۱۱,۶۰۸,۰۰۰ ریال، انس جهانی طلا با ۰.۲۳ درصد رشد به ۱,۷۶۰.۹۶ دلار،‌ قیمت هر عدد سکه امامی با ۰.۱۳ درصد افت به ۱۱۸,۶۶۰,۰۰۰ ریال، هر عدد سکه بهار آزادی با ۰.۰۳ درصد رشد به قیمت ۱۱۵,۰۲۰,۰۰۰‬ ‬ ریال،‌ هر عدد نیم سکه با ۰.۳۸ درصد افت به قیمت ۶۱,۰۷۰,۰۰۰ ریال، هر عدد ربع سکه با ۰.۳۵ درصد افت به قیمت ۳۵,۸۷۰,۰۰۰ ریال و هر عدد سکه یک گرمی با ۰.۱۳ درصد افت به قیمت ۲۲,۴۹۰,۰۰۰ رسید.

 

بنابراین گزارش، روز گذشته (دوشنبه ۱۲ مهر) قیمت هر دلار آمریکا با ۰.۵۷ درصد افت به ۲۸۰,۴۱۰ ریال رسید؛ همچنین قیمت هر یورو با ۰.۵۴ درصد افت به ۳۲۵,۱۲۰ ریال و قیمت هر پوند با ۰.۵۳ درصد افت به ۳۸۲,۳۹۰ ریال رسید.

 

کد خبر 1102082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha