دیدار نماینده رهبر انقلاب در امور دانشجویان ایرانی اروپا با دانشجویان ایرانی در مسکو

نماینده رهبر انقلاب در امور دانشجویان ایرانی اروپا با دانشجویان ایرانی حاضر در مسکو دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، روز ۱۱ مهرماه۱۴۰۰ (۳اکتبر) مراسمی با همت انجمن اسلامی دانشجویان مسکو به مناسبت رحلت رسول اکرم (ص) و همچنین شهادت امام حسن مجتبی و امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا (علیهم الاسلام) در ساختمان بیت الزهرا (سلام الله علیها) برگزار شد.

این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی نماینده محترم ولی فقیه در امور دانشجویان ایرانی اروپا و همچنین روسای نمایندگی‌های مختلف کشورمان در فدراسیون روسیه و با شرکت دانشجویان شاغل به تحصیل در مسکو به صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

در ابتدای جلسه بعد از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید، دبیر انجمن اسلامی ضمن خوش آمد گویی، حضار و دانشجویان به استقبال سخنان واعظی رفتند.

حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی سخنان خود را با یاد و بزرگداشت خاطرات عالم بزرگ اسلام، حضرت آیت الله حسن زاده آملی و همچنین مرحوم حجت الاسلام و المسلمین جواد اژه‌ای نماینده فقید رهبر معظم انقلاب اغاز کرد.

وی در ادامه با ابراز خوشحالی و خرسندی بابت گردهمایی دانشجویان در انجمن اسلامی دانشجویان فرمودند:گرد هم جمع شدن دانشجویان در کشور غریب بسیار میتواند کمک کننده باشد و تمامی دانشجویان باید برای کمتر شدن مشکلات به یکدیگرکمک کنند.

در ادامه ایشان با بیان رهنمود‌هایی به دانشجویان و چگونگی پیگیری و رفع مشکلات آنان، از دانشجویان خواست که ارتباط تنگاتنگی با مراکز رسمی از جمله سفارت جمهوری اسلامی ایران و انجمن اسلامی دانشجویان مسکو برای پیگیری مشکلات خود داشته باشند.

در ادامه، دانشجویان با مطرح کردن مشکلات و سوالات خود از نماینده، ولی فقیه در امور دانشجویی خواستار پیگیری این مشکلات از مراجع ذیربط شدند.

در پایان جلسه دانشجویان و مهمانان گرامی میهمان سفره اطعام کریم آل الله امام حسن مجتبی علیه السلام بودند.

کد خبر 1102160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha