مساجد زنجان، میزبان مراسم عزاداری شهادت امام رضا(ع)

به مناسبت سالروز شهادت هشتمین اخترتابناک امامت و ولایت، امام رضا(ع) مراسم عزاداری و سینه زنی در مساجد زنجان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، به مناسبت سالروز شهادت هشتمین اخترتابناک امامت و ولایت، امام رضا(ع) مراسم عزاداری و سینه زنی در مساجد زنجان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

به همین منظور ویژه مراسم عزاداری شب شهادت امام رضا(ع) با سخنرانی حجت الاسلام غفاری و مداحی حاج سید یوسف شبیری و کربلایی محسن نصیری امشب چهارشنبه، ۱۴ مهرماه ، بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد النبی(ص) زنجان برگزار می شود.

 

همچنین مراسم عزاداری و سوگواری به مدت 2 شب با سخنرانی حجت الاسلام محسن اسدی در مسجد امام رضا(ع)اسلام آباد زنجان برگزار می شود.

 

مادحین این مراسم سید یوسف شبیری، سید محمود حسینی، رحیم تاران، بهزاد حیدری و مهدی امیری اعلام شده است . این مراسم از چهارشنبه شب آغاز و با برگزاری شام غریبان امام رضا(ع) به پایان می رسد.

 

این مراسم از ساعت 20 روز چهارشنبه با رعایت پروتکل های بهداشتی می شود و همزمان با روز شهادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت دسته عزاداری ساعت 10 از مقابل مسجد به حرکت درمی آید.

 

همچنین در حسینیه اعظم زنجان نیز مراسم سینه زنی و عزاداری با حضور عزاداران و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

 

کد خبر 1102203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha