۱۳۰ اثر به دومین جشنواره استانی شعر آیینی گرمسار ارسال شد

فلاح لاله زاری با اشاره به ارسال ۱۳۰ اثر به دومین جشنواره استانی شعر آیینی گفت: مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره استانی شعر آیینی ۱۵ مهرماه و اختتامیه آن در نیمه اول آبان است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان ازسمنان، «فرشید فلاح لاله زاری» در دیدار اعضای ستاد برگزاری دومین جشنواره استانی شعر آیینی در گرمسار با آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه این جشنواره به صورت استانی و به میزبانی شهرستان گرمسار برای دومین بار برگزار می‌شود گفت: شاعران استان سمنان تاکنون آثار خوبی را به این جشنواره ارسال کرده اند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تبیین اهداف برگزاری این جشنواره به بیان فعالیت های فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در ماههای محرم و صفر پرداخت و افزود: برگزاری سوگواره مهر محرم، برگزاری سوگواره تعزیه استان سمنان در دامغان و جشنواره شعر آیینی از جمله این برنامه ها است.

 

وی تصریح کرد: اختتامیه جشنواره شعر آیینی در نیمه اول آبان انجام خواهد شد.

 

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم شرکت در این جشنواره در فضای مجازی به شماره۰۹۱۹۴۳۰۲۳۲۰پیام دهند و یا به نشانی اینترنتی www.shere-ayeeni.blogfa.com مراجعه کنند.

 

در این نشست رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار به ارائه گزارشی از این جشنواره پرداخت و دو تن از شاعران گرمساری نیز سروده های خود را در خصوص امام حسین (ع) و عاشورا و نیز حضرت امام علی (ع) قرائت کردند.

 

فلاح لاله زاری با اشاره به ارسال۱۳۰اثر به دومین جشنواره استانی شعر آیینی گفت: مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره استانی شعر آیینی ۱۵مهرماه و اختتامیه آن در نیمه اول آبان است.

کد خبر 1102380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha