انجام سه مورد وقف به ارزش ۴۵ میلیارد ریال در جهرم

حجت ‌الاسلام صفری گرایی گفت: سه مورد وقف جدید در شهرستان جهرم به ارزش ۴۵ میلیارد ریال به مناسبت دهه وقف به انجام رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت ‌الاسلام «رحیم صفری گرایی»، امروز (چهارشنبه 14 مهر) از ثبت سه وقت جدید در جهرم خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: ارزش این سه وقف جدید در شهرستان جهرم ۴۵ میلیارد ریال است که همزمان با ایام گرامیداشت دهه وقف به ثبت رسید.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس افزود: این موقوفات جدید شامل 6 دانگ عرصه و اعیان 6 باب مغازه تجاری به همراه زیر زمین است که مجموعا 225 متر مربع مساحت دارد.

وی اضافه کرد: «فاطمه عباس زاده جهرمی»، واقف خیراندیش جهرمی به نیت تامین جهیزیه برای زوج های جوان بی بضاعت و مساعدت به ایتام یکی از این وقف ها را انجام داد که در دهه مبارک وقف به ثبت رسیده است.

حجت ‌الاسلام صفری گرایی اعلام کرد: فرد خیر دیگری که خواستار عدم عنوان نام خود شده است نیز 6 دانگ عرصه و اعیان یک واحد آپارتمان مسکونی به همراه تمام لوازم و تجهیزات با نیت برگزاری مراسم های شهادت و میلاد ائمه اطهار (ع) را در جهرم وقف کرده است.

وی با اشاره به سومین وقف انجام شده در جهرم در دهه وقف بیان کرد: وقف زمین به مساحت 421 متر مربع در منطقه «خاوران» شهرستان خفر نیز سومین وقف شهرستان جهرم در دهه وقف است که با نیت احداث حسینیه به نام مبارک «حضرت سیدالشهدا (ع)»، توسط «آزاد حق شناس» وقف شده است.

کد خبر 1102393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha