تکریم خانواده معزز شهدا و ایثارگران مهمترین رسالت اجتماعی بانک دی است

حجت الاسلام یوسف پور گفت: اقدامات بانک دی در زمینه خدمت رسانی به خانواده معزز شهدا و جامعه بزرگ ایثارگری در راستای تحقق رسالت اجتماعی این بانک، مطلوب و شایسته قدردانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«جواد یوسف پور» امروز(۱۴مهر) در آئین افتتاح میز خدمت بانک دی در بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان های بابلسر و فریدونکنار ضمن تسلیت رحلت جانکاه پیامبر اسلام (ص) و شهادت سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی (ع) و همچنین حضرت امام رضا (ع)، تکریم خانواده معزز شهدا و ایثارگران را مهمترین رسالت اجتماعی بانک دی و بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست و اظهار کرد: افتتاح این میزهای خدمت در مراکز بنیاد شهید به جهت اجرای درست وظیفه خدمت‌رسانی به جامعه معزز ایثارگری و گسترش و بهبود کیفیت خدمات بانکداری به این قشر عزیز انجام می شود.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان مازندران اقدامات بانک دی را در زمینه خدمت رسانی به خانواده معزز شهدا و جامعه بزرگ ایثارگری مطلوب و شایسته قدردانی دانست و گفت: یکی از خدمات ارزشمند بانک دی که در ماه های اخیر ارائه شد، افتتاح همین میزهای خدمت بوده است.

 

وی با بیان اینکه خدمت به خانواده‌های شهدا و جانبازان وظیفه همه ما است، بیان کرد: به همان اندازه که شهدای دفاع مقدس برای دفاع از این مرز وبوم زحمت کشیدند، جانبازان و ایثارگران نیز تلاش کردند، در کربلا هر اندازه که امام حسین (ع) جهاد کرد حضرت زینب (س) نیز مصیبت دید.و برای تحقق اهداف قیام عاشورا تلاش کرد.

 

وی با اشاره به روایتی از امام رضا (ع)، تاکید کرد: در تمام کارها باید تسلیم امر خدا و رضای خالق یکتا باشیم و باور کنیم هر اقدامی که صورت می گیرد دست خدا در آن کار است.

کد خبر 1102404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha